4

32 0 0
                                    

Dupa ce am terminat pizza am platit nota (bakugo a platit nota👌) și am plecat mai departe. Ne-am gândit să mergem la o sală de jocuri din apropiere, nu era foarte departe m-am uitat pe net era la vreo 15-20 min de mers pe jos.

Am mers pe o străduță iar pe cealaltă parte era un parc foarte frumos, copaci erau înfloriți , florile de cireș se înclinau in bătaia vântului.

Bakugo -Vrei sa intram?

Kiri- Da, îmi plac mult cireși când sunt înfloriți.

Cum și-a dat seama că vr sa merg in parc (sună copilăresc când o spun așa)?! Ori cum sunt fericit că vrea și el este o vreme frumoasa.
Intrăm în parc și ne plimbam prin el , ajunsesem la un lac nu foarte mare înconjurat de cireși înfloriți, apa era limpede își vedeai reflexia clar în ea.
Mă apropii cam mult și alunec, și ce să vedeți cad in apa că bolovanul. Noroc că nu era apa mare avea vreun metru jumătate. Am noroc că sunt înalt Mineta s-ar fi înecat naiba daca ar fi fost în locul meu:'>

Bakugo- Vi no aici! 'îmi întinde mâna'

Îi apuc mana dar îl trag cam tare și se prăvălește și el în apă, mă așteptam să fie furios sa tipe cum face el de obicei... Da, nu a făcut așa!! A început să râdă, a rostit și și-a pus mâna în dreptul fetei, asta este ceva nou. Absorbit te zâmbetul lui mă apropii de el (foarte mul) până ajung așa aproape că îi simțeam respirația. Se oprește din ras se uită la mine pătrunzător și mă sărată, eu îi răspund la sărut (sărutul lui era suav nu asi fi vrut să se termine) dar ne trezește o doamna învățată la realitate.

Dmn- Ce faceți mai băieți! Voi nu știți că nu aveți voie in lac, și ce sfinte sisoie faceți?!

Bakugo se uită la ea indignat mai,mai să se ia în gura cu ea, îl potolesc și vorbesc eu.

Kiri- Ne scuzați nu știam că nu avem voie in lac, și noi am văzut din greșeală...

    Zic eu fără săi dau prea multa importanta, iese bakugo din lac și mă ajută să ies și eu. Eram uzi fleașcă , ne-am dus pe o banca la soare pentru a ne usca. Bakugo îsi dădu tricoul jos pentru a și-l stoarce, acum observ ce abdomen lucrat are eram obsorbit de silueta lui mă uitam cam insistent la el și cred că asta la deranjat?
   Dintr-o dată roșește nu se mai uita la mine, își întoarce capul in altă parte. Oare să, rușinat?! Nu am vrut să-l fac să se simtă inconfortabil! Dar am fost absent pentru câteva clipe când mă uitam la el... Sunt puțin cam dubios:')

Bakugo pov:

Ce..Ce la apucat! De-de ce se uită la mine așa?! Acum m-am și înroșit că racul , asta nu sunt deloc eu ! Oare ce va crede despre mine fiind atât de rușinat pentru faptul că se uită la silueta mea ?!
La dracu de situație stupidă!! Las' că rezolv eu!

Kiri pov:

Bakugo se întoarce către mine mai serioase de data asta, îmi pune mana pe obraz și mă trage cu grija mai aproape iar apoi  ma sărută. Simțeam ceva ciudat în stomac, degetele îmi furnicau, era un sentiment așa de ...așa de nici nu știu să explic. Nu vroiam sa se termine, dar încetăm sărutul din lipsa de aer

                         🔥🔥🔥

___________________________________________

Nu sunt o scriitoare prea buna dar sper sa va placa✨
___________________________________________

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jun 29, 2022 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

bakugo x kiriUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum