3

28 0 0
                                    

Deci da... Bakugo mai avea puțin și exploda camera:'> Deci ca sa vă dați seama toată clasa TOATĂ era la el în camera de cămin.

Lida încercă să-i potolească, Deku rămăsese fără cuvinte , Uraraka zbura prin camera (a fost greu să reușim să o dăm jos), Mina făcea poze, Denki se uită ca curca in lemne , Sero râdea, Shoto nu înțelegea ce se întâmplă , Mineta mai avea puțin și leșină după aceea a venit și Aizawa-sensei să vadă ce se întâmplă 😩

În acel moment am murit de rușine m-am ascuns sub pătură și l-am lăsat pe bakugo sa rezolve:')
Când bakugo a reușit în sfârșit săi alunge pe toți din camera și a încuiat ușa am ieșit de sub pătură..

Bakugo- Nenorociți, cine dracu le-a dat voie sa de-a iama in camera mea! 'mai înjură printre dinți și se întoarce către mine'. Ești ok?'chiar părea îngrijorat'

Kiri - Da...sunt in regula dar mă gândesc cu groaza la începerea orelor.. 'îmi era teama pentru înfruntarea colegilor'

Bakugo- Tu te gândești ca astăzi să dai pe la ore?! Tu îți dai seama că vei fi bombardat de întrebări jenante sau și mai rău batjocorit, până mâine sigur le trece. 'vrea sa chiulim?!'

Kiri- Vrei sa chiulim? Sensei se va supăra pe noi, dacă le spune părinților noștri că am absentat?!

Bakugo- Nu îi va deranja pentru o absență doua! 'o spunea de parcă ar fi un fleac, nu sunt eu cel mai cuminte elev dar nu am mai chiulit' 'dar totuși nu aveam chef și nervi pentru ziua asta'

Kiri- Bine haide sa nu mergem astăzi la ore, dar ce vom face toată ziua dacă rămânem la cămin poate ne vor căuta.

Bakugo- Vedem noi, poate mergem să mâncăm o pizza, sau la jocuri video , pe seara dacă nu vrei sa fi luat la întrebări poți dormi la mn. 'voi merge pt prima dat la bakugo acasă @/////@ '

Kiri- Sună bine!

Ne-am îmbrăcat, a trebui sa merg până în camera mea să-mi aleg ceva din dulap dar am avut noroc și nu era nimeni pe hol. După aceea l-am ajutat și pe Bakugo (ten' gura de mâna ruptă). Eu mi-am luat un tricou galben simplu, niste pantaloni scurți negri cu doua dungi albe pe lateral si o bandana alba. Bakugo sa îmbrăcat cu un tricou negru cu craniu, niste pantaloni scurți roși și cu adidași negri.

Am auzit gălăgie pe hol iar apoi niste bătăi la ușă, sigur era Mina i-am recunoscut vocea. Dacă ea era la ușă noi cum vom mai ieși!?
Apoi bakugo se duce la geam și-l deschide larg îmi face semn să vin spre el, mă ia pe sus și mă pune pe umărul lui cu fata înspre camera se urca pe geam.

Kiri- Ba-Bakugo ce faci?!

Bakugo- Vei vedea! 'spuse acesta și sari pe geam!'

Își folosi puterea și zboară într-un fel sau altul de la geam până pe aleea de lângă cămin. Aterizează și mă lăsa jos. Eram uimit încă nu procesam ce sa întâmplat!

Kiri- Am sărit pe geam?!

Bakugo- Da, de ce ? 'o spunea de parcă ar fi ceva normal'

Kiri- In fine... Și acum încotro?

Bakugo- Mi-e o foame de lup, haide sa mergem să mâncăm! 'ma lua de mână și începu sa meargă'

Nu am mers foarte mult și am ajuns la o pizzerie , am intrat în ea și ne-am ales o masa ne-am uitat prin meniu eu am ales o pizza rustica iar bakugo una fiabila extra picanta. Vine chelnerița ne ia comanda și după aceea așteptam. Bakugo îmi ia mână și se joacă cu ea, se uită la mine și zâmbește simt cum mă fac roșu că focul și mă întorc. Este atât de blând cu mine nu este de loc cum încearcă să pară.Ma ia de bărbie și mă trage spre el se uită în ochi mei și mă...mă sărută! •////•
Buzele lui se afla pe ale mele sărutul sau este suav și blând , nu asi vrea sa se termine... Se oprește și se uită la mine, își înclină capul și zâmbește.
Vine și chelnerița și ne aduce comanda , pizza arata delicios! Iau o îmbucătură iar cașcavalul se întinde 'yummy' , după ce termin felia bakugo se uită la mine și mă șterge lângă gura cu degetul sau mare iar după aceea linge cașcavalul ce se afla pe deget! Nu știu de ce dar asta mă făcut să mă înroșesc și să mă uit în podea...

Bakugo- Ai grija cum mănânci nu mai ești un copil! 'o spuse în semn de gluma dar tonul lui era diferit'

Kiri- voi...Voi avea!

Se uită la mine și începe să râdă , după aceea mă sărută pe frunte și îsi vede de pizza lui.

~~~~~~~~~~~~~va urma~~~~~~~~~~~~~~~

bakugo x kiriUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum