Rentai_Reni: ❤ @antaik.cortez
Like: antaik.cortez és további 2853 ember
Hozzászólások:
Katadark: Mit látnak szemeim az ott mi fajta gyűrű az ujjadon Reni ?
Flóra: Én is azt néztem...
Kittidark: Csak nem lagzi lesz ???
Rentai_Reni: Lányok nyugalom csak véletlen pont arra az ujjamra vettem fel a gyűrűt. Nem lesz lagzi
antaik.cortez: *még
Kittidark: Tudtaaaaammmm íiiiiiiiiiiii
Flóra: uram atyáááám váááááááá
P.Rics: Minket meg meg se jelöl...
SzKinga: Kivételesen egyetértek veled
Szenyor.Máday.Nagy.Zsolt: Minket megint kihagytatok... tárgyra visszatérve milyen lakodalom lesz itt ?
antaik.cortez: Még semmilyen
Rentai_Reni: 😁
F.Dave: Fotóst jelölni luxus ?
Rentai_Reni: Jajj elnézést 📷: Dave megfelel ?
F.Dave: Tökéletes
NeményiArnold: Sokadjára de megint csalódnom kell benned Reni. Nem elég hogy hónapok óta nem keresel, még ha személyesen összefutunk is ,,lerázol". Most ez a burkolt lánykérés és az, hogy Felmayer mond valamit te meg rögtön ugrasz. Nem ilyennek ismertelek meg téged, de remélem megjön hamarosan az eszed.
Rentai_Reni: Arnold, először is bocsánat ha megint csalódnod kell bennem, nem tehetek mindenki kedvére. Másodjára azért nem kereslek mert ezt beszéltük meg, ha összefutunk az a legrosszabb időpontban van amikor rohannom kell valahova. Lánykérésről én nem tudok a sajátoméról meg pláne nem. Dave pedig az egyik legjobb barátom akinek ennyi is elég, hogy mosoly legyen az arcán, hogy megemlítik ha valami jót csinált. Az utolsó mondatodra inkább nem reagálnék.
P.Rics: 👏👏👏 ez korrekt volt Ren
B.Viriii: Életem legjobb tripla randijaaaaa ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
SzKinga: Nem ez volt életed első tripla randija ?
B.Viriii: De 😆------------------------------------------------------------
Sziasztok !
Meg is hoztam a következő részt.
Feltennék nektek egy kérdést amit már van aki láthatott.
Kíváncsiak lennétek egy általam írt történtre (nem szjg-s) amit írnék is mert hogy elég sok ötletem van hozzá vagy ne tegyem ki és csak magamnak írjam ?
Köszönöm ha válaszolsz, legyen csodaszép napod vagy estéd.
STAI LEGGENDO
SZJG INSTAGRAM 2.
Teen FictionSziasztok! Ez a könyv az SZJG-s sztorim 2. része. Remélem tetszeni fog!