Jungkook elinde eski bilgisayarıyla arkadaşlarının yanına, kütüphaneye doğru koştu. Kütüphanenin kapısını açtığında onu tavana kadar uzanmış ve bütün duvarları kaplayan kitaplıklar, bunların ortasında 14 kişilik büyük bir masa, 2000'den fazla kalın onlardan önceki avcıların yazmış oldukları kitaplar karşıladı. Her zaman ki gibi; Namjoon kütüphanedeki büyük masanın en başına oturmuş kalın kitabın sayfalarını çeviriyor, Seokjin odasında yatağına uzanmış bir şekilde müzik dinliyor, Hoseok mutfakta kendine yiyecek bir şeyler hazırlıyor, Jimin televizyonun karşısında kanalları rastgele değiştiriyor, Yoongi silahını temizliyor ve son olarak da Taehyung, Namjoon'un iki yan sandalyesinde oturmuş bilgisayarından haberlere bakıyordu.
Jungkook'un böyle koşarak geldiğini fark eden Namjoon ve Taehyung ona doğru dönerek sorgular gözlerle baktılar. Jungkook bunu fark etmiş olacak ki hemen anlatmaya başladı:
Jungkook, "Geçen gün haberlerde gördüğümüz adamın normal bir şekilde ölmediğini size söylemiştim. Buyrun bu da kanıtı." diyerek eski bilgisayarını masanın üzerine koydu ve arkadaşlarının görebilmesini sağlamak için onlara doğru çevirdi ekranı. Ekrandaki haberde normal insanlar baktığında belli olamayacak bir detay vardı. Adamın kolunda bulunan el izi şeklindeki yanıktı bu detay.
Namjoon, "İyi de hangi yaratık dokunduğu yeri yakacağı bir el izi bırakır ki? Bu ölümün normal olmadığı belli evet ama önce biraz araştırma yapmamız gerek." dedi bakışlarını ekran, Jungkook ve Taehyung arasında gezdirirken. Ancak Taehyung'un aklına daha iyi bir fikir gelmiş gibiydi.
Taehyung, "Bence 4 kişi kasabaya gidip cesedi ve öldüğü bölgeyi incelesin, 3 kişi de burada kalıp yaratığı araştırsın. Duruma göre burada kalan 3 kişi de destek için kasabaya gidebilir. Bu sayede birini daha öldürmeden daha hızlı davranarak yaratığı öldürürüz." dedi ve Namjoon'a onay bekler şekilde baktı. Böyle bir durumda ekipler çoktan belliydi; Taehyung, Jin ve Hoseok evde kalıp araştırma yapacaktı. Namjoon, Jungkook, Jimin ve Yoongi ise kasabaya giderek orada araştırma yapacaktı. Bunun nedeni tamamen ilgi alanlarına bağlıydı. Tae, Jin ve Hoseok kitap okumayı çok severlerdi ancak bu onların savaşamayacağı anlamına gelmezdi. Diğerleri de savaşmayı sever ancak yeri geldiğinde oturup saatlerde kitap okuyarak araştırma yaparlardı.
Namjoon, "O zaman Jungkook, Yoongi ve Jimin'e haber ver hazırlansınlar. Hazır olunca yola çıkarız. Taehyung sen de Jin ve Hoseok'a söyle vakit kaybetmeden araştırmaya başlayın." dedi bir lider gibi. Gibi fazla aslında o bu grubun lideriydi. Neredeyse her şeye o karar verirdi. Ondan büyükler olsa da zamanla herkes onun fikrine güvenmeye başlamıştı. Bu sayede de gruba liderlik etmeye başladı.
Jungkook hemen onu onaylayıp önce televizyon karşısındaki Jimin yanına, sonra da silahını temizleyen Yoongi'nin yanına giderek yeni bir olaya bakacaklarını söyledi. Taehyung da aynı şeyi yaparak önce Hoseok'un yanına mutfağa, sonra da Jin'in odasına giderek onları kütüphaneye çağırdı. Jin ve Hoseok yeni bir olay olduğunu anlayarak detayları öğrenmek için kütüphaneye gittiler.
***
Yaklaşık 20 dakika sonra herkes garajda toplandı. 3 adet arabaları vardı. Biri herkesin sığabileceği kadar büyük bir jip, biri eski bir Chevrolet, diğeri ise eski bir Mustang. Namjoon Mustang'a doğru ilerleyince diğerleri de peşinden giderek arabada yerlerini aldılar. Hepsi araba kullanmayı bilse de genelde arabayı Namjoon kullanırdı. Bu nedenle eğer arabaya Namjoon da binecekse diğerleri şoför koltuğunu boş bırakarak diğer koltuklara yerleşirlerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HUNTERS † / BTS
FanfictionDünyanın doğa üstü varlıklar olmadan daha iyi bir yer olacağını düşünerek onları avlamayı meslek edinmiş 7 arkadaşın hikayesi... Yayımlanma tarihi: 04.04.2021