Vervolg

4.4K 107 18
                                    

Hallo allemaal,

Aangezien er toch heel veel mensen zijn die mijn boeken lezen, waarvoor ik heel dankbaar ben, wil ik het vervolg van dit boek onder de aandacht brengen. Er zijn meerdere mensen die om een vervolg hebben gevraagd en ik heb besloten om gehoor te geven aan de vele vragen.

Het boek heet Rebound.

Cleto is van jongs af aan opgegroeid in het trainingskamp van de maffia.
Sinds het trainingskamp is afgerond heeft hij het gevoel dat hij vrij is. De vrijheid die hij uitbuit heeft zo zijn gevolgen.

Sofia haar trillende handen pakken de foto die ik vasthoud. Ze slaat haar handen voor haar mond bij het zien van de foto. Ze schudt hard haar hoofd en ik zie een enkele traan naar beneden vallen. 'Nee, ik geloof niet wat je zegt!' Sofia schreeuwt hard in mijn oor. Ze slaat me hard op mijn borst, die ik aanspan.

Zoals ze me in het trainingskamp hebben geleerd, laat ik geen enkele emotie zien als ik het volgende zeg.

'Ze zijn omgekomen bij een ongeval.'

Dit is het derde deel, het vervolg van Entangled.

Let op; er spelen zich veel seksuele scenes af in dit boek.

Ik zal aan dit boek in april beginnen met schrijven, maar aangezien ik de cover van cindy-lau zo super mooi vind zet ik hem nu al online :).

Entangled (18+)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu