Egy újabb rendőrautó zúgott el a bérlakás mellett. Majd mégegy. És mégegy. Szinte olyan volt ez a fülének, mintha egy bombát robbantottak volna fel mellette újra és újra. De legalább most nem érte jöttek. Legalábbis részben.
Bűnözők nem igazán kapnak luxus lakásokat, így a város legrosszabb környékén tudott megszálni.
A rendőrök egy gyilkossághoz jöttek ki. Egyébként max ha egyet kiküldenének, de valaki bevalotta, hogy látott itt egy szökevényt.
Svetlana nem csodálkozott. A helyiek az anyjukat is eladnák egy kis pénzért. Érte pedig elég nagy összeget adott volna az állam.
A helyiek általában nem zargatták. De most pont megtalálta az egyik. Kénytelen volt ölni. Most pedig pakol, majd továbbáll. Mielőtt a rendőrök megtalálják. Legalábbis ez lett volna a cél.
Lábdobogás ütötte meg a fülét. Még csak az első emeleten járhattak. Ilyenkor áldta az eget, hogy jobban halott mint a többiek.
Idő híján behajította a táskájába a kevés holmiját, majd kiugrott az ablakon keresztül. Nem esett nagyot, hisz a 2.emeleten lakott,de nem is ártott volna neki az sem, ha a 8.ról esik ki.
Nem igazán tudta, hogy hova mehetett volna. A többiekkel már rég elvesztette a kapcsolatot, a vidéki házát pedig lefoglalták, miután Tony ott próbálta meg őt elfogni.
A gondolataiból egy fuvalatt szakította ki. Tudta, hogy kihez tartozott, de nem akarta elhinni, hogy ő is itt van.
A lány eldobott egy kést, amivel Pietronak a ruhája a falhoz szorult.
-Ez nem volt szép.
-Én is mondhat ám ugyan ezt - Svetlana kihúzta a kését a falból - Mégis mit keresel itt?
Pietro Wandáékkal rejtőzött el. Akkor halottam felőle utoljára, amikor Steve szólt, hogy Wandáék elhagyták az államokat. Ötletem sem volt, hogy ő nem ment velük.
-Wandáékkal már 2 hete elvesztettem a kapcsolatot. Nem tudtam kihez jöhetnél, és csak rólad volt szó a hírekben. Hidd el ahhoz képest elég könnyű téged megtalálni. Nem is értem, hogy a rendőröknek, hogy nem sikerült.
-Hát Pietro el kell szomorítsalak, hogy rossz emberhez jöttél, hisz én sem tudom hogy hol vannak a többiek. Stevel már egy fél éve nem tartom a kapcsolatot.
-Akkor most mi lesz?
Megrántottam a vállam. Egyedüli ötletem Wakanda volt, de nem igazán voltam abban a helyzetben, hogy el tudjak jutni egy kontinensről a másikra.
Pietro szólásra nyitotta volna a száját, de a telefonom hangja félbeszakította.
-Igen? - szóltam bele a készülékbe
-Lana? Steve vagyok. Néztél mostanában híradót?
-Milyen kérdés ez Steve? Még jó hogy nem.
Ekkor észrevettem, egy bolt kirakatában pont a hírek ment a Tv-ben.
"-A hírhedt milliárdos, Tony Stark azaz Vasember már több mint 20 napja nyomtalanul eltűnt. Pepper Pots nem nyilatkozik az esetről.... Most pedig vissza New Yorkba, ahol egy ismeretlen repülő tárgy jelent meg a semmiből, pont akkor, amikor Antony Stark eltűnt. Lehet összefüggés? Részletek később."
-Lana? Itt vagy?
-Csak a híradót néztem. Hogy értik azt hogy a kölyök eltűnt? Merre?
-Akkor látták utoljára amikor azok megjelentek. Azóta semmi. Bruce telefonált nekem is.
-Akkor most mi lesz Steve?
-Értetek megyünk. Csak mond meg hol találkozzunk.
-New Orleansban húztam meg magam. Tudok egy jó helyet ahol le tudsz szállni a géppel, el is küldtem a koordinátákat.
-Ott találkozunk. - ezzel rám is rakta a telefont.
Intek Pietronak, hogy menjünk. Persze előbb ott lenne ha futna, de nem akart engem magamra hagyni. Azt mondta már egyszer megtette, akkor rossz vége lett.
Nos igen. Mindannyian tanultunk az esetből.
Hirtelen néma csönd lett körülöttünk, majd egy lándzsa húzott el nem sokkal a fejem mellett.
Egyszerre pördültünk meg Pietroval. A lényt, ami előttünk volt, nem tudtam hova tenni, de biztos nem Földi volt. Úgy tippeltem köze volt a NewYorkos incidenshez.
-Hol van Wanda és a Vízió?
-Mégis honnan tudnánk? Ha nem tűnt volna fel az eddigi hírekből nem igazán vagyok az ilyen információk birtokában.
Pietrora mutat.
-Te a bátyja vagy. Áruld el és megkegyelmezek nektek.
-Még mit nem.
Ezzel elrugaszkodik, majd a nőnek veti magát. Párszor sikeresen behúz neki, de nem sok kellett míg a földön találja magát. Eszméletlenül.
A nő most nekem ront. A lándzsáját alíg tudom kivédeni, ráadásul Pietro is eszméletlenül feküdt az úton.
Egy rossz mozdulatom miatt, sikerült a földre vinnie, a fegyverét pedig pár centire sikerült az arcomtól megállítanom.
-Pedig nekem azt mondták, te vagy a legkiválóbb bérgyilkos a Földön. Biztos tévedtek.
-Mondjuk úgy, hogy nem igazán utazom már abban.
Sikerült a lábát megrugnom, amivel az egyensúlyából vesztett. A lándzsát kirántottam a kezéből, majd a végével sikerült kiütnöm, ezzel pedig a földön kötött ki.
-Pietro ?-gugoltam le a fiú mellé, akinek egy lila folt volt a szeme alatt.
-Megvagyok. - köhögött párat, majd sikerült felálnia is, így legalább nem kell cipelnem.
A közelben egy repülő szállt le.
-Azt hiszem ez a jel, hogy indulunk kellene.
Pár perc alatt el is értük a gépet, ahol egy igen megváltozott Steve Rogers üdvözöl előszőr.
-Lana - ölelt meg szorosan - Reméltem, hogy jól vagy. Ez előtt Wandáéknál voltunk.
Pietro a húga nevének hallatára be is sprintelt a gépbe, majd mi is követtük őt.
-Ez egyébként új divat? - kérdeztem Steve-től amint felszállt a gép
-Mégis mi?
-Hát a szakáll. Vagy lenyultad Thor-ét?
-Nagyon vicces Lana.
-Srácok nem szeretném megszakítani ezt az idilli beszélgetést de van egy kis baj. - szólt Natasha
Ekkor vettük észre, hogy legalább 3 repülő követ minket. Ugyan azokkal az űrlényekkel rajta akik NewYorkban voltak, legalábbis az én számításaim szerint.
-Kapaszkodjatok ez rázós lesz. - ezzel Nat pedig egy erős jobb kanyart vesz, pont az egyik gép mögé kerülve, ami pillanatok alatt fel is robban.
-Maradt kettő. - a gépünk megrázkódik ezzel jelezve, hogy lőni kezdtek ránk.
Natasha ismét irányt vált a géppel, így lelőve az egyiket, majd hátulról a harmadikat is.
-Pontosan egyébként merre tartunk? - szólalok meg pár perc néma csönd után.
-Wakandába.*Wakanda, Afrika*
-Biztos hogy ez működni fog?
-100% Bratyó. Én hoztam helyre. Nem is értem a kérdést.
-Akkor jobbat kérdezek - szólalt meg mellettük Okoye, akik eddig néma csendben volt - Biztos fel kell ébresztenünk?
-A Fehér Farkas már így is túl sokat pihent. Háború közeleg. Ami őt sem fogja figyelmen kívül hagyni.
YOU ARE READING
Cold War - Bucky Barnes II. ✔️
FanfictionCold War - Hidegháború Két év telt el, mióta a Tél Katonája megszűnt létezni a világnak. Két év telt el mióta Bucky Barnest lefagyasztották Wakandába. Két év telt el, mióta Svetlanat Amerika ellenségévé kiáltották ki. De nem csak őt, hanem a társait...