8. fejezet

164 17 4
                                    

Cím: After the rain

Alkotó: _TheyCallMeIdol_

Párosítás: VKook/Taekook - BTS Jungkook x BTS Taehyung

Besorolás: 16+

Műfaj: AU, dráma, romantikus

Figyelmeztetés: 18+-os jelenetek, trágár beszéd, depresszió, BL

Összefoglaló: A jövő mindent megadott Jeon Jungkooknak. Szerető családot, jól fizető állást és kiegyensúlyozott életet, viszont azért, hogy kapj valamit, cserébe el kell engedned egy olyan részed, mely valóban te voltál. Egész életében más volt, mint amilyennek mutatta magát, de még magának is nehezére esett bevallania, nemhogy másnak.
Mindennapjai fenekestől felfordulnak, mikor előléptetik kiváló munkája miatt. Egy olyas valakit kell szárnyai alá vennie, kivel kapcsolata törékeny és tökéletlen

- Taehyung -

Jungkook tagadhatatlanul makacsnak bizonyult. Nem volt hajlandó egy cseppet sem elhanyagolni a nagyfiú szerepét, aki mindent magának akart, titkolózott és az igazat sem volt hajlandó elmondani. Szóval ezúttal nekem kellett Sherlockosat játszanom, hogy kiderítsem mégis miben sántikál, s mi az a dolog, amit ennyire rejteget. Azt még nem tudom, hogyan fogom kivitelezni, de már csak idő kérdése. Természetesen, ha Jungkook nem volt hajlandó megírni a dalom, akkor képtelen voltam beköpni őt Sunnak, de az én szívem sincs kőből. Ajánlatot tettem neki, az, hogy ő nem fogadta el, már nem az én bajom.

Reggel, meglepően korán keltem fel semmi akadály nélkül, sőt. Kipihentnek éreztem magam, úgy gondoltam képes leszek ma minden munkát végrehajtani. Ma van a napja, hogy Jungkookkal nekiállunk az új dalnak, már ha hajlandó lesz beszállni a bizniszbe.

Magamra kaptam egy sötétkék pólót és egy fekete farmert, illetve a bőrdzsekimet, hiszen úgy látom ma nem lesz valami szép idő, végül pedig fekete tincseimet igazítottam meg a tükör előtt. Nem ártana már egy nyiratkozás, borzasztóan hosszú és ez zavarja a szemeimet is.

Magam után bezárva az ajtót, felvettem a maszkom és fülhallgatóval a fülembe indultam el az ügynökséghez. A buszon nem voltak sokan a korai időnek köszönhetően. Csak idős nénik és bácsik ültek itt, akik valószínűleg a piacra indultak. Még csak most kezdődik el az életem, s már azt kívánom, hogy nyugdíjas legyek. De komolyan. Nem kellene semmit sem csinálni egész nap, csak unokázni, pletykálni és néha sétálni a barátnőkkel. Kár, hogy nekem csak Chanyeol jutott, rajta kívül senki sem beszél velem. Mindenkinek szokott lenni egy első benyomása, az emberek pedig hatalmas ívben elkerülnek, s hogy miért? Arra még én sem tudok választ adni, de viszonylag visszautasítok mindenkit. Nekem nincs szükségem olyan emberekre, akik átvernek és csak a pénzem miatt állnak szóba velem. Az ismeretségi köröm széles, de csak Dumbót nevezhetem igaz barátomnak. Benne mindig is megbízhattam, őszinte velem, annak ellenére, hogy sokszor Jungkook pártját fogta. Nem mondom, hogy nincs igaza, de közben mégis kiállok magamért, mert ilyen vagyok én, ilyen a természetem, akinek pedig nem tetszik, annak nem muszáj eltűrnie maga mellett.

Az ügynökséghez érve, azonnal a gyakorló terembe mentem, hiszen Jungkook valószínűleg ott fog tartózkodni, nekünk pedig lesz néhány elintézni valónk. Mosolyogva rontottam be, a férfi komoran figyelt néhány haszonatalnnak tűnő lapokat, s kicsit sem érdekelte reakciója, kivettem azokat a kezéből és hangosan olvasni kezdtem.

- A szerelem egy útvesztő... - néztem a férfire, majd elébe ültem, az egyik kitűzött helyre. - Amelyben könnyen elveszhetünk. Nem mondod, Jeon. - nevettem fel, arcomat pedig tenyerembe temettem. - Ennél még KiJung is jobbat ír, mi van veled? - kérdeztem, habár nem igazán érintett meg az ok, amiért ilyeneket ír.

After the rain - VKookWhere stories live. Discover now