Cím: After the rain
Alkotó: _TheyCallMeIdol_
Párosítás: VKook/Taekook - BTS Jungkook x BTS Taehyung
Besorolás: 16+
Műfaj: AU, dráma, romantikus
Figyelmeztetés: 18+-os jelenetek, trágár beszéd, depresszió, BL
Összefoglaló: A jövő mindent megadott Jeon Jungkooknak. Szerető családot, jól fizető állást és kiegyensúlyozott életet, viszont azért, hogy kapj valamit, cserébe el kell engedned egy olyan részed, mely valóban te voltál. Egész életében más volt, mint amilyennek mutatta magát, de még magának is nehezére esett bevallania, nemhogy másnak.
Mindennapjai fenekestől felfordulnak, mikor előléptetik kiváló munkája miatt. Egy olyas valakit kell szárnyai alá vennie, kivel kapcsolata törékeny és tökéletlen.____________________________________
•••
____________________________________A cég ezúttal is üresen kongott hajnalok hajnalán. Jungkook ma is sokáig bent maradt, hogy befejezhesse a rengeteg munkát, amit a főnöke rá zúdított. Nem szerette ezt csinálni, de valamiből meg kellett élnie. Valamiből el kellett tartsa a családját, még akkor is, ha kínok között ült be minden reggel az autóba, hogy aztán elindulhasson a Pokolba. Számára a gyerekei voltak a szeme fényei. Szeretett velük időt tölteni, olykor elvitte őket a játszótérre vagy a moziba, s büszkén vállalta fel apró csemetéit, kik hatalmas hahatozások közben csüngtek apjuk nyakán. Meg volt elégedve mindazzal, amit adott számára az élet, de csak egy valamit utasított el, mégpedig a feleségét. Yong-sunnal már lassan tíz éve házasok, s magával a nővel nem volt gond, csak azzal, hogy nem tudta ugyanazokat az érzéseket táplálni iránta, egy szóval, nem szerette. Főzött, mosott, takarított, gyerekeket szült neki, s mindezek tetejében még munkába is járt, de nem volt megelégedve. Ettől függetlenül, hálás volt a kemény munkájáért, de ő nem ezt akarta. Éveken keresztül hibáztatta s átkozta szüleit, mert nem engedték meg neki, hogy az legyen, aki akart lenni. Ugyan, mikor még benne volt a sztárok világában, mindketten támogatták őt, viszont tinédzser évei kínkeservesen teltek, nekik köszönhetően. Egyszerűen csak ráerőltettek valamit, amit ő nem akart. De idővel elfogadta a sorsát, s unalmasan éli mindennapjait, még akkor is, ha a jelenés volt a mindene. Rajongók ezrei orditották a nevét, s énekeltek vele együtt, miközben ő szívszorító dalokat írt, melyeken keresztül kommunikálni próbált másokkal. Szerette amit csinált, s nála jobban talán senki sem csinálta olyan jól, mint ő. De megszületett elsőszülött fia, Jeon KiJung, s élete fenekestül megváltozott. Tudta jól, hogy nem fogja tudni kezelni a magánéletét és az idolságot egyszerre, ezért választania kellett. Így inkább törődött fia nevelésével, mint holmi buta álommal.
KAMU SEDANG MEMBACA
After the rain - VKook
Fiksi PenggemarA jövő mindent megadott Jeon Jungkooknak. Szerető családot, jól fizető állást és kiegyensúlyozott életet, viszont azért, hogy kapj valamit, cserébe el kell engedned egy olyan részed, mely valóban te voltál. Egész életében más volt, mint amilyennek m...