2 gün sonra...
-Ya gece, iki gün oldu bir türlü eğlenemedik. Hadi biraz havuza girelim.
Sıkıntıyla nefes verdim. Hey havuza neden giriyoruz? Tövbe tövbe, mert sen iyice sapıklaştın. Havuza da şey yapmazsın yani.
- Ne? Tövbesteyşın. Gece sen ne içtin? Buranın havası sana iyi gelmemiş herhalde.
Uzay konuyu değiştirdi; Arkadaşlar neden denize girip biraz eğlenmiyoruz?
- Süper !
- Çok iyi!
- Hadi gidek! Dediğimde "sen sus dana " der gibi bakan uzaya göz devirdim.
- Ya Gece, sen saniyede gözlerini yüz defa nasıl kırpıyorsun? Sana artık "saniye de yüz kere göz kırpan kız " diyesim geliyor.
- Boş yapma mert.
Bakışımı telefonlarından kafalarını kaldırmayan, hırsla ve gülerek oynayan iki gerizekalıya çeviriyorum;
-Siz ikiniz, ne yapıyonuz ya? Sizi özledim anasını satayım.
-Dur bi ya, bişey yazıyorum !
-Bi sus gece yanlış yazdım senin yüzünden!
Dudağımı büzerek önüme dönüyorum. Bunu fark eden mert ikisinin de telefonlarını alıyor.
- Farkında mısınız bilmiyorum ama, şu telefon yüzünden en yakın arkadaşınızı üzüyorsunuz.
Önemsemeyip telefonuma bakıyorum...
Siz: Hey anonim! Naber?
Anonimcim: Ah, güzelim hiç cevap vermeyeceksin sandım :(
Siz: iki gündür çok garip hissediyorum anonim.
Anonimcim: Güzelim... Seni güldürebilir miyim?
Siz: Buna ihtiyacım var çatlak çocuk.
Anonimcim: Sensin o cadı.
Siz: Nerem cadı be? Sümüklü.
Siz: Sümüklü böcek! :D
Anonimcim: Eheheheh
Anonimcim: Şşşt böceekk
Anonimcim: Hastayım sana :D
Telefonumun ekranını karartıp arkama yaslandım. Neden bilmiyorum ama bu çocukla konuşurken otuz iki diş sırıtıyorum. Umarım henüz görmediğim birine aşık olmam...
Selllam! Özür dilerim aklıma hiçbir şey gelmiyor yeni bir hikaye yazma fikirini aklımdan çıkaramıyorum... Bu hikâye ile ilgili çok güzel şeyler düşünüyordum ama aradan çok uzun zaman geçtiği için hepsini unuttum...
Yeni bir hikaye yazsam nasıl olur?
Sizi seviyorum🥰