19 díl - V utajení

528 39 2
                                    

Louiho pohled

Jeho rty se spojily s mýma " lásko nesmíš tak nahlas vzdychat uslyší nás " zašeptal mi do ucha a snažil se mě polibky utišit když jeho chlouba jezdila v mém zadku a já se nemohl utišit oba dva jsme po asi hodinovém ráji ulehly vedle sebe. Položil jsem hlavu na jeho hruď a nohy přehodil přes jeho stehna. " miluju když si ve mě " zasnil sem se nad úžasným zážitkem v postely " miluji tvoji prdel loui " uculil jsem se.

Vstal jsem s donucením z postele a doplazil se do koupelny otevřel jsem dveře od sprchy a vlezl do ní nechal jsem na sebe padat teplé kapky. Naskočil jsem, když jsem ucítil dlaň na mém zadku, bylo mi jasné že je to Harry otočil jsem se k němu čelem a věnoval mu letmý polibek " nesmíš ke mě do sprchy co kdyby někdo přišel ".

Zesmutněl a zrak sklopil na zem " máš krásný vlasy " zalichotil jsem mu a on se zčervenal. " prásk!.." praskly dveře odstrcil jsem od sebe Harryho a zavřel dveře od sprchy. Podle toho co jsem slyšel za zvuky se Harry pokoušel rychle čistič zuby " klep klep " otevřely jse dveře od koupelny " pánové to jste do té koupelny nemohly zvlášť?? "

19 díl :333 doufám ze se líbil.a budu moc moc ráda za VOTES A Komenty :3 Lovinkuju vás moc :33 WITH LOVE EVE STYLINSON

Night Surprise (Larry Stylinson CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat