Harrryho pohled
Ležel jsem ve své postely nahý zmrzlý od ledové vody a pořád vystrašený s pádů a tmy kterou jsem měl před očima když jsem se potápěl na dno, ale naštěstí jsem měl výhled na tu dokonalost která mě zachránila slékl se do boxerek a už se chystal vlíst do postele " to budeš ležet v mokrým ? " naznačil sem aby si slíkl i poslední kus oblečení které přikrývalo to co jsem chtěl vydět otočil se ke mě zády a slékl si je. Bože ten zadek sem hrdej že sem ho za tu dobu už stačil přetáhnout.
Jsem docela naštvanej že je ke mě zády sedl si na postel posunul se aby se mohl zakrit když tak udělal posunul se uplně dozadu a přitlačil se víc ke mě čímž jsme se dotýkaly boky otočil jsem se a vzal oba hrnky za uči a jeden s nich podal Louimu popíjely jsme ten chutný jahodový čaj a povídaly si o blbostech celou tu dobu mám takovou chut ho vojet, ale kruci nemůžu k němu si to nedovolím oni není ta obět on je kluk...s kterým bych vážně chtěl aby to bylo romantický a aby v tom byla láska a moje láska k němu je veliká, ale já si kluka nemůžu dovolit.
Loui se uchechtl " čemu se jako směješ ?? " zeptal sem se se smíchem a Loui i já jsme položily prázdné hrnky zpět na prostorný parapet " jen sem si tak spoměl na to jak se kluci zeptaly jestly jsem ještě něco nerozbyl že jsem kazisvět a ty jsi řekl : Ne nic překvapivě jsme nerozbyly ani postel " začal se smát a já cítil jak se mi na tvářích zbarvuje červená barva " ujelo mi to ! " zasmál sem se a Loui se nemohl přestat smát byl tak nádherný chci ho líbat bože jak moc to chci. Když jsem se probral ze svého snění Loui už se nesmál měl opřenou hlavu o mé rameno a spinkal málem sem se roztekl na jeho roztomilostí.
Lehl sem si do pohodlnější pozice a Louiho přitlačil k sobě byl opřen o mou hrud bylo mi tak příjemně nechtěl jsem aby tohle někdy skončilo musím mu říct co k němu cítím hned zítra mu to řeknu ano zaculil sem se a hladil ho po zádech nenádál sem se a vrhl se do říše snů.
Louisův pohled
"crrrrrrrr" promnul jsem si oči aby se mi íp rozlepily víčka otevřel jsem pomalu oči opřen o Harryho hrud sedl sem si a pohladil ho po tváři posadil se taky a koukal na mě rozespale " někdo zvonil jdu otevřít " stoupl sem a natahl na sebe tepláky ale spletl jsem si Harryho s mojema jsou skoro stejné a oblíkl si Harryho byly o trochu větší ale dalo se to šel jsem pomalu ke schodům když Harry narvaný v mých teplákách cupital zamnou a pokřikl " je teprve devět ráno kdo tady co chce Harry byl stále na schodech a já už byl dveří " policie ?? co tady chce ?? "
11 Díl hned na začátek se chci omluvit že dlouho jsem nedala další díl ale bla sem uplně bez nápadu a nechtěla sem aby ty díly byly o ničem ted mám náadů až až :33 doufám že se vám díl líbil a omluv te mě že je kratší :3 Lovinkuju vás moc moc :3 WITH LOVE EVE STYLINSON
ČTEŠ
Night Surprise (Larry Stylinson CZ)
De TodoLouis jede sám na celé prázdniny na rodinou chatu u jezera která sídlí v lesích Doncesteru.Kdo by řekl že jedna noční procházka mu změní celý život ,co když na něho uprostřed procházky čeká překvapení? Najde sedícího kluka u lesa pomůže mu ,ukáže s...