Bundan önce bir bölüm daha yayımladım onu okumadan bu bölüme gelmeyin...
Kantinde Emre, Ali ve Bengü oturuyorduk.
"Mila aga kimmiş anonim?" diyen Ali'ye bakıp hafif ortama göz gezdirdim.
"Kanka şimdi yavaşça kafanı sağa doğru çevir ve kaka'nın yanındaki Bora var ya oymuş."
"Enişte maşallah." diyen Bengü'ye takılmadan önüme döndüm
Peçete veren Emre "Al Bengü ağzının suyu aktı silersin." dedi.
Ali ciddiyete bürünüp "Kankiştom o zaten senin hoşlandığın tüm fakültenin aşkı değil mi?"
"Hatırlatma şuna bak tüm kızlar ona bakıyor." kafasını hafif kaldırıp etrafa baktı. "Valla tüm herkes ona bakıyor."
"O da sana." diyen Bengü'ye baktığımda gözlerimden kalp fışkırdığına emindim.
Emre "Geliyor tüm okulun aşkı." deyip ciddiyete büründü. Bora yanıma geldi ve kulağıma "Attığın tüm fotoğraf sayesinde ilk derse geç kaldım." hafif kıkırdadım.
Hoşuma gitmişti amk.
"Bir daha atmam o zaman."
"Sen gelsene benle. Kusura bakmayın gençler Mila'yı alıyorum."
"Sorun değil enişte." diye bağıran Ali'nin sesini duyduktan sonra tüm gençlerin sevişmek için geldiği yer olan temizlikçi odalarından birine girdik.
Cinsellik içerir!
Dudağımı çoşkulu bir şekilde öpmeye başladı. Öpüşü hem sert hem de yumuşak can acıtmıyordu. Eli belimden hafif yukarı göğüslerime doğru gitti.
Aklıma bana attığı mesaj gelmişti.
Eliyle göğsümü hafif bir şekilde ovarken bende yavaş yavaş bacak arasına doğru elimi götürdüm.
Hafif bir erkeksi inleme çıkarmıştı. Yüzümde hafif bir tebessüm olduğuna emindim.
Zil çaldı bu son dersti.
"Derse girmezsen bir şey olur mu?"
"Bilmem gireyim mi?"
"Hayır." dedikten sonra o mükemmel gülümsemeyi bahşetti.
Tekrar dudaklarımı öpmeye başladı. Ama bu sefer yumuşak. Narin. Sanki incitmek istemiyormuş gibiydi.
Elleri kalçama doğru gidiyordu. İçeri giriş yaptığında soğuk elleri ve bir cismi hissettim. Benim sıcaklığım onun soğukluğuyla can buluyordu.
Vajinama eliyle baskı yaparken bende onun fermuarından içeriye giriş yaptım.
Top vardı emindim şu seks oyuncaklarından. Orta parmağı ile boşluğu doldurdu.
Ağzımdan çıkan hafif inleme ile bu sefer o gülümsedi. Gülümsemesinden öptüm.
Parmağı içerden çıktıktan sonra iki top içime giriş yaptı.
Parmağıyla girmelerini sağlarken dudaklarından ayrılmış omzuma başımı yaslamış oyun oynuyordum. Bir ileri bir geri.
"N-ne .?"
"Şş sessiz ol. Kilot giymeni sevmediğimi söylemiş miydim?"
"Hayır. Söylemedin Bora."
İçimdeki toplar canımı acıtıyordu. Hem azmamı sağlayıp hem de can yakıyordu. Sexin eğlenceli kısmı net burasıydı. Acı var ama eğlenceli.
"Bu toplar sex topu. Çıkartma biliyorsun 3 ay her istediğimi yapıyorsun."
"2 ayı geçti bile. Hatta 1 hafta daha geçti"
"Anonimlikten çıkalı 1 hafta oldu. Hadi bebeğim seni mi kıracağım 2ay 3 hafta olsun."
Omzuna vurduğum zaman beni kendine çekti.
"Mila bu topların bir özelliği var deneyelim mi?"
"Hı-hı."
Bir tuşa basma sesi ve benim titremem. Vibratör lan bu. O kadar hızlı titremişti ki Bora'ya tutunmak zorunda kalmıştım.
Ve titreme kapanır.
"Hadi seni evine bırakayım bebeğim."
Başımı salladıktan sonra hâlâ titreşimin etkisinde olduğumu anlarmış gibi kolunu omzuma attı ve yürümeme yardım etti.
Selaaamm!! Ne yapıyorsunuz? Burayı özlemişim.
Neredeyse 4k okunma olmuşuz!!🥳🥳
Ama hâlâ vote ve yorum sayımız az.
Yapmak istemiyorum ama zorunda gibiyim.
Sınırlama koyuyorum.
Bölüm başı 15vote, 40'tan fazla yorum yapılmazsa yeni bölüm gelmeyecek :((
ŞİMDİ OKUDUĞUN
T.F.T.N. ///Yarı Texting///
RomanceThanks For The Nude +18 aşırı şeyler vardır rahatsız olacak ve etkilenecekler okumasın.