0.13

7.1K 39 2
                                    

Ertesi Gün

"Mila telefon çalıyor." diye bağıran babamın sesi ile güne başlamak mı? Olur olur yeriz yeriz. Telefonu yüzüme doğru çevirdiğimde Bora'nın aradığını gördüm.
"Efendim."
"Günaydııınnn bebeğim."
"Günaydın Bora."

"Yeni mi uyandın sen?"

"Aynen öyle."


Vücudumu diğer tarafa cevireyim derken şu vibratörümsü topların titrediğini hissettim.
"Anlaşıldı senin ne istediğin Bora bey. Sabahın 9'u şu an." 


"Bizim mesai sabah başlıyor güzelim napalım."

"Ararım ben seni sonra."

"Olur."
Telefonu kapatıp ayağa kalktım. Toplar hâlâ titriyordu ve zevk almadığımı söyleyemeyecektim. Hızlıca banyoya girdim. Kısa bir duş alıp çıktım.

Bora'yı aramak için elime telefonu aldım. 

"Boracım."

"Canıım."

"Aksam buluşalım o zaman yapalım ne istiyorsan."

"Ne istiyorsam mı?"

"Abartma he. Ya bu arada nu topları nasıl çıkarıyoruz."

"Bacaklarını aç vajinana üstten baskı yap. Çıkması lazım."

"Dur hallediyorum. Hallettim."

"Kapatıyorum bebişim."

"Kapat Bora."

Aşağı kahvaltıya inerken abartı bir şey istememesi için tanrıya yalvarırken kahvaltıya inmiştim bile. Babam her zamanki baş köşesinde oturuyordu. Klasik sorularını sıralamadan önce yiyip kalkmam lazımdı...

Arkadaşlar öncelikle Tanrı kullandım çünkü Mila'nın dini ne olmalı karar veremiyorum. Kendisinin annesi aslında Hristiyan olarak kafamda kurmuştum. Mila iki dini de biliyor ama karakterim kendisi seçecek. Herkes Müslüman değil unutmayın. Saygılı olun ve bir sonraki bölüm ortalığı azıcık kızıştıracağım...


T.F.T.N.   ///Yarı Texting///Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin