SBS puanları açıklanmış ve ben 377,59 puan almıştım.Fena puan sayılmazdı.Sekizinci sınıfa geçtiğimde ne olacağıma karar vermiştim zaten.ATT (Acil Tıp Teknisyeni) olmak istiyordum.Hayat kurtarmak ve sevap kazanmak.Başka türlü Cennet'e gitmem imkansız gibi birşeydi.Sağlık alanında bi meslek olduğu içinde kolayca para kazanabilecektim.Bir gece nöbet tut, üç gün yat.İste bu tam da bana göre bi meslekti.Tercih günü gelmişti ve bende ilk sıraya AASM lisesini yazmıştım.İlk tercihimdeki liseyi kazanmıştım.Başak Ablam üniversiteye gidiyordu ve Yonca Ablada ablamın üniversiteden çok yakın arkadaşıydı.Meğerse Yonca Ablanın kardeşiyle aynı liseyi kazanmışız.Daha önce onunla tanışmamıştım ama yinede okulun ilk günü yalnız kalmayacaktım.Ablam beni Ada ile tanıştırdı.Ada biraz garip bi kızdı.Tam bi yabancı ünlü hastası.Benim ise hic mi hiç ilgi alanıma girmiyordu.Ben o zamanlar serseri rapçi leri dinliyordum o ise DemiLavato.Yarın okulun ilk günüydü ve biz Ada ile birlikte gidecektik.Yabancı ortamlara girerken acayip bi kasılıyorum, Allah'tan birbirimizi fazla tanımasakta Ada vardı.Okula otobüsle gidecektik ve durakta bulusacaktık.Sabah pantolon üstüne bi tsort ve hırka giyerek evden çıktım.Durağın önünde dolmuştan inmiştim fakat etrafta Ada'ya benzeyen kimsecikler yoktu.Acaba o mu yoksa şu gelen mi falan derken Ada yok.Tabi beni sardı bi göt korkusu, acayip derecede stresliyim.Neyse aradı beni nerdesin diye.Meğer oda durakta beni bekliyormuş.Birbirimizi aynı durakta olmamıza rağmen tanımamamız dev mal olduğumuzu gösterirdi fakat mal olmadığımız için böyle bişey olmamıştı.İkimiz farklı duraklarda birbirimizi bekliyorduk.Neyse sonunda birbirimizin kıyafetlerini tarif ederek uzaktan birbirimizi gördük ve ben Ada'nın olduğu durağa gittim.Otobüse bindik ve yeni okulumuza doğru yol aldık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LİSE GÜNLÜĞÜ
ChickLitZaten lisede hepimizin başına aynı şeyler gelmedi mi? Artık büyümüş ve liseli olmuştuk. Bolca sevgili devri ve ilerde çocuklarıma anlatacağım maceralarım başlasın