trois

126 11 4
                                    

Viviane; benim güzel Fransız kadınım, kaleminin yazdıklarını gözlerin görüyor, beynin alıyor mu?

Sevgili Viviane; ben özgürsem eğer senin sayende. Ben yaşamaya sebep duyuyorsam eğer, bu da senin sayende.
Sen benim minik kelebeğim; kanatlarının yara olduğu o günleri hatırlıyorum. Notaların dahi iyileştiremediği o soluk renkler benim tenime dokunduğunda hem şifa bulmuş hem şifa vermişti. Etrafına bir bak Viviane senin için can verebilecek bir kadın var burada...
Aryalarım senin olmak için can atıyorlar fakat, sorun ne Viviane? Ah, seni ne çok özledim. İzin ver kollarına geleyim. O adamın sana bakışlarını hâlâ beğenmiyorum ve asla beğenmeyeceğim. Her defasında onu piyanomun altında ezmek kemanımın yayı ile katletmek istiyorum. 

Kadın, güzel kadınım, izin ver izin ver ki sana gelebileyim. Ruhum dayanamıyor. Olmuyor yazdığım sayfalarca nota sizin okumanız için tutuşuyor.

Bayan Dior ile geçen son görüşmemizde bana eşiniz beyefendinin soylu aileler ile ettiği koalisyon hakkında havadisler verdi. Dediklerine göre, ki bunların gerçekliklerine şüpheyle yaklaşıyorum, saygıdeğer bestekâr Mozart'ın da içlerinde olacağı yirmiden fazla sanatkâr insan ile beraber bir eğlence düzenlenecekmiş. Eşim bunun hakkında bir bildirim aldığını fakat resmi davetiyenin makamına ulaşmadığını söyledi. Bir balo, ne kadar güzel değil mi? Hayallerimde aylardır başrol oynayan kadınımı yeniden o spot ışıkları altında görebileceğim. Ve bu ikimiz için de mevcut şartlardan daha etkili olacak çünkü kadınların aynı vakitler içerisinde farklı bir eğlenceyle beyefendilerden uzaklaştırılacağı hakkında bir şeyler daha eklediler.

Fransız kumaşları ile ünlü Atelier bana yeni bir şeyden bahsetti. Hafif barok balo kıyafetleri. Gösterdiği kumaştan o kadar etkilendim ki iznin dahilinde olmadan sana o kumaştan özel bir kostüm diktirdim. Hesaplamalarım doğruysa bu mektuptan iki gün sonra elbise eline geçecek lütfen benim için bir kaç dakikalığına dahi olsa o kostümü giy, her şeyi nizami gerçekleştirmek için eşin beyefendiye de benzer işlemelerin dahil olduğu bir şapka tasarlattım.

Benim gözlerim, dünya dahileri, dünya sanatkârları, dünya asilleri arasından yalnızca senin gözlerine kilitlenecek. Yemin ederim Viviane sadece bir kere dokunmak istiyorum tenine. Sesini; o yüce sesini duymak... Son olsa bile bir kere... Seni orada görmek için sabırsızlanıyorum. En iyi dileklerimle.

Sevgilerimle,
Valeria.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 07 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ValeriaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin