Rusia, toti stim cat de aspra este tara aceasta, de la zapezile cat casa pana la ursi nebuni la betivani in functii publice. Natasa locuieste aici, intr-un sat mic din partea Asiatica a Rusiei, pe nume Gorvorod, impreuna cu toata familia ei, si cand zic toata, chiar ma refer la toata, bunicii, strabunicii, parintii, matusele si unchii, verii si verisoarele, toata lumea in aceasi curte. De dimineata pana seara Natasa munceste la gospodarie, dimineata mulge vacile, dupa hraneste porcii si gainile, dupa merge la gradina iar iarna da zapada din curte mereu. E foarte ocupata, iar in ciuda eforturilor ei, nu e apreciata de familia ei care se pare ca e nemultumita de ea mereu. Acestia cateodata nu muncesc la fel de mult ca ea, tatal ei e un betivan iar mama ei o compara cu verisoarele ei care sunt mai frumoase, cum spune ea. Acestia o bat si uneori nici nu ii dau de mancare, fiind nevoita sa-si faca de mancare singura mai mereu. Desi are 16 ani, deja e ca pe cont propriu, stie sa faca tot individual. De multe ori se gandea sa paraseasca tara, sa plece undeva departe, unde e frumos si ordine, dar nu avea curajul. Intr-o zi la scoala ei a venit o colega noua pe nume Baky. Aceasta era cu totul speciala deoarece era din China, si a venit in Rusia doar temporar, facand un schimb de experiente cu elevii din Rusia. Baky era scurta, purta o haina stramta pe tot corpul, roz cu flori albe, avea parul mov deschis si ochii de culoare rosu stins.Natasa Nu a vazut o persoana atat de diversa in viata ei.
-Baky, ai un loc liber langa Natasa, in spate, poti sa te asezi daca vrei.
A spus profesoara care tocmai o prezentase pe Baky clasei. Natasa ii privea fiecare miscare, o admira si nici macar nu o cunostea. Pentru Natasa, Baky era ca un extraterestru. Nu credea ca poate sa existe o fiinta atat de frumoasa si diferita fata de ea. Baky se uita ezitand spre Natasa, si o intreaba cu o voce subtire daca poate sa stea aici.
-Da da sigur haide.
Raspunde Natasa caruia ii tremura vocea. Cu coada ochiului se uita la noua colega care avea sa stea Temporar in clasa ei. Parul lung care se prelungea pe umeri parea atat de fin si sclipitor, iar nasul ei turtit era asa de dragut incat Natasa nu isi putea lua privirile de pe ea. Baky a simtit privirea obraznica a colegei sale, asa ca se uita si ea la Natasa, zambind. Desi de obicei momentele de genul, cand doua priviri straine se intalnesc, sunt putin stanjenitoare, nici Natasa si nici Baky nu si-au ferit privirile, ci se degustau parca din ochi. In pauza Byka o intreaba pe Natasa :
-Hey, cum te numesti ?
-N..Natasa..
-Eu sunt Byka, incantata de cunostinta, vin din China.
-Esti foa.. adica... China ?? Uau...
-Hmm ? spuneai ceva adineauri ? (Intreaba Byka chicotind)
-Oh.. Da.. spuneam ca.. adica..
-Hmm, haide, nu te speria, sunt curioasa.
-Oh.. spuneam ca.. mi se pare ca esti foarte draguta..
Byka tace o clipa, moment in care Natasa se inrosi si se uita stanjenita in jos, dar privirea i se ridica cand Byka i-a atins mana si ii spune :
-Multumesc, si eu cred la fel cu privire la tine.
De aici avea sa se nasca o prietenie superba. Datorita faptului ca Byka avea sa se intoarca inapoi, petreceau fiecare zi impreuna, vorbeau legat de natura si alte aspecte de care erau pasionate, isi faceau temele si Byka chiar o vizita pe Natasa si o ajuta la munca din gospodarie. Asta pana mama Natasei a vazut asta, si nu a fost deloc multumita sa vada zambetul pe chipul fetei ei.
CITEȘTI
Fata Din Asia
RomanceNatasa, o fata dintr-o familie din Rusia, nu mai suporta mentalitatea oamenilor din tara ei, asa ca emigreaza cu colega ei de scoala, Baky, intr-un sat din China, unde intampina diferite incercari.