Probleme la Granita

127 64 0
                                    


Doua zile au trecut de cand autocarul tot merge spre China. Au iesit din Rusia iar acum sunt in Mongolia. Era ora 7 dimineata, iar Natasa dormea firav pe umarul iubitei sale. Byka era treaaza, veghea asupra Natasei, si astepta cu nerabdare sa ajunga acasa impreuna cu ea. De acum nu avea sa mai traiasca singura si se bucura la gandul ca de acum avea sa imparta totul cu ea. Era nerabdatoare sa ii arate atatea locuri din China, lucruri personale, sa fca schimb de guma si restul lucrurilor pe care doua persoane indragostite le fac. 

-In 3 ore ajungem la granita Mongolia-China, pregatiti pasapoartele si actele.

A spus soferul raspicat. La granita Rusia-Mongolia au trecut fara probleme, deoarece nu i-au verificat actele, autoritatile nu au considerat un autocar cu elevi un pericol. Dar, Baky era stresata acum, deoarece nu stia daca vor mai avea parte de un asemenea noroc si acolo.

-Hey, Natasa.. ( Sopti Baky suav)

-Umm ? da..

-Ajungem la granita in 3 ore.

-Aha, e bine, am pasaportul la mine (Raspunse Natasa somnoroasa intindadu-se de somn)

-Asta e si problema.

-Cum adica ?

-Toti elevii din autocar au pasaport chinezesc. Tu esti singura cu pasaport Rusesc. Eu cred.. ca o sa suspecteze ceva.

-Of, ai dreptate, ce e de facut ?

-Chiar.. nu stiu..

Acum erau ambele putin stresate. Totusi, Baky, ca sa mai linisteasca putin atmosfera ii spune.

-Dar, hey, nu te ingrijora. Poate avem noroc si trecem. Acum ca am pornit pe drumul asta, nu mai putem da inapoi, trebuie sa infruntam orice ne sta in cale. Si, oricum, dragostea invinge mereu, nu ?

-Da, asa e..

Suspansul crestea treptat ce autocarul se apropia de granita. Odata ajuns, acesta a fost orpit de soldati, nu de politisti, un lucru defavorabil pentru cele doua iubite. China nu difera mult fata de Rusia, mai ales in partea rurala a acestei tari. E adevarat ca orasele mari sunt moderne, la fel ca in Rusia, dar regimul din aceasta tara, e la fel de autoritar, poate mai ceva ca in Rusia. De aceea sunt soldati mereu la granita.

-Prezentati pasaportul si actele de identitate !

Striga un soldat care a intrat cu arma in autocar. De parca niste elevi reprezentau o amenintare pentru China. Atata ii ducea minte, ce sa le ceri. Toata lumea a preentat pasaportul. Soldatul a ajuns la Natasa, si cand a vazut ca pasaportul ei era unul rusesc, fara sa mai zica nimic a luat-o de brat si a fortat-o afara din autocar. Toata lume era speriata, iar Baky striga catre soldat sa se opreasca. 

-Ce ii faceti, nu a facut nimic, ce e cu voi !!!!????

Chiar si soferul s-a speriat si a intervenit in favoarea Natasei.

-Hey Hey nu e un pericol. Pot sa explic, e o calatoare de nush unde, trebuie sa ajunga in China, m-a platit si m-am oferit sa o duc. Ce e cu voi ?

-Taci batrane, fata e cu noi acum, o sa avem noi grija de ea. Nu putem avea incredere in nimeni.

Batranul sofer tocmai a realizat crunta realitate si ce avea sa ise intample Natasei. Cum se uita la saraca fata care se zbatea in mana soldatului, privirea i se intuneca din cauza ororilor prin care stia ca avea sa treaca. Cum a calatorit mult prin Asia, batranul sofer stia ca soldatii de la granita Chinezi sunt cei mai rai. Cum dau de cineva suspect, acesta este luat cu forta, interogat, batut, iar daca esti fata, cred ca stit si voi pana unde se puteau agrava lucrurile. Baky a cazut in genunghi si plangea. Batranul a mers rapid spre ea, a cuprins-o si ridicand-o ii spune in soapta :

-Nu mai plange ! Dca ti la fata ai, nu mai plange !

-De ce.. ?

-Soldarii vor realiza ca esti complice.

-Nu.. batrane.. ce sa fac.. ? ( Incerca Baky disperata sa vorbeasca )

-Am o idee, dar nu avem deloc timp, trebuie sa actionam acum ! 

-Da ! Orice ! Va rog !

-Bine, haide, fa exact ce spun eu !

-Bine, sunt gata !



Fata Din AsiaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum