O prietena adevarata

153 66 2
                                    


Cam peste cateva minute, Natasa ajunge la conacul prietenei sale. De dupa gard se uita sa vada daca e cineva prin preajma, dar, la ora aia e clar ca toti dormeau. Intra in conac si observa paznicul langa tejghea. Se piteste si merge pe dupa tejghea usor, ca o pisica pana ajunge la scarile care duc sus. Ajunge rapid la camera lui Baky si bate usor la usa. Asteapta cu inima in dinti, dar trec cateva secunde care par ca ore bune si nu primeste nici-un raspuns. Mai bate odata, si inca odata, pana cand aude cum usa de lemn incepe sa scartie si, intr-un final se deshide. Baky vede fata speriata a Natasei si ochii ei inlacrimati, si uimita o prinde de umeri si intreaba :

-Natasa ?? Ce s-a intamplat draga mea ? Hai intra, nu sta pe coridor.

Desi obosita, vocea ei era la fel de calduroasa pentru Natasa. Aceasta o cuprinde pe Natasa si se pun impreuna pe marginea patului.

-Baky.. tu pleci.. azi.. nu-i asa ?

-Da, din pacate, a venit si momentul plecarii, dar nu ma asteptam sa te vad aici, mai ales la ora asta. (Raspunse Baky chicotind ca intotdeauna)

-Baky.. eu.. nu pot sa mai stau aici, te rog, Baky, iama cu tine !

Pentru prima oara Natasa a reusit sa vorbeasca atat de ferm in fata lui Baky. Aceasta a fost complet surprinsa de cerinta Natasei. 

-Sa te iau cu mine ? ce vrei sa spui Natasa, nu chiar inteleg.

-Baky, ti-am povestit cat de groaznica e familia mea, aseara iar mi-am luat bataie, deoarece mama nu e de acord cu prietenia noastra dar, Baky, am realizat ca fara tine eu, eu nu mai am nici-un motiv sa traiesc aici. Am realizat ca te iubesc si ca vreau sa imi petrec fiecare zi in bratele tale. Cineva spunea ca cel mai usor mod de a ucide o persoana e sa intri in viata sa, sa o umpli cu iubire, apoi sa pleci, intelegi Baky, eu sunt nimic fara tine, eu.. nu pot sa mai indur toate astea.. eu..

Baky ii puse un deget pe buze si spuse incet si pasional :

-Shhhhh, Natasa, motivele tale sunt suficiente, defapt, nici nu avea nevoie de motiv, daca asta e dorinta ta, atunci e o porunca pentru mine.

Chipul Natasei se schimba complet la auzul acestor cuvinte tandre si intelegatoare ale prietenei sale.

-Ai bani la tine ?

-Da, am cativa.

-Ii spunem soferului de la autocar ca esti o calatoare, si ca platesti ca sa mergi cu noi, totusi, ai nevoie de acoperire ?

-Acoperire ?

-Da.. hmm.. am o idee !

Spune fericita Baky in timp ce cotrobaie prin dulap. A venit rapid cu o palarie mare care acopere bine fata Natasei. 

-Asta ar trebui sa functioneze.

-Baky, esti atat de minunata..

-Ohh, sti, mai sunt cateva ore pana plecam..

Spuse Baky in timp ce se puse pe picioarele Natasei si ii daduse palaria jos, apoi usor o impinse pe pat si o saruta scurt pe frunte. Natasa era toata incalzita si rusinata, asa ca Baky a tras plapama pe ele, a cuprins-o, si s-au culcat impreuna pana la ora la care trebuie sa plece.


Fata Din AsiaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum