Era ora 6 dimineata. Cele doua fete dormeau in patul calduros imbratisate. Din obisnuinta, Baky se trezise, la fel cum se trezea ea in fiecare dimineata. Putin nedumerita si ametita de somn, vede pe masuta de langa pat cutia primita de la zeita, aducandu-si aminte ca acel chin de a merge la munca grea, nu mai exista. Ii multumi din nou in gand zeitei apoi se puse comod langa Natasa, muscandu-i incet ureche și imbratisand-o, insa aceasta dormea bustean.
Putin mai tarziu, pe la ora 7 Baky se sculase din pat si incepu sa faca ceva de mancare. A curatat niste carofi si a pus la fiert orez, apoi a mai luat o oala sa puna la fier putina carne pe soba in care inca mai era jar. Asteptand sa se gateasca mancarea, lui Baky ii venise o idee. A cautat un ziar, cel mai actual, deoarece cineva aduce in fiecare saptamana un ziar la orice cetatean, apoi a cautat in el o echipa de constructii. Aceasta le-a gasit numarul si l-a incercuit.
Pe la ora 8 Baky se puse in fund langa Natasa, ca sa o trezeasca deoarece se racea mancarea. O mangaie usor pe mana, dupa care incepuse sa o sarute de mai multe ori pe obraj.
- Mhmm, neata...
Spuse Natasa ametita de somn.
- Neata, frumoasa adormita.
Glumise Baky.
- Hai sa mancam as vrea sa iti arat ceva.
Natasa se spala si se imbraca, dupa care facuse patul impreuna cu Baky. Acestea au mancat iar apoi Baky a adus ziarul la masa si i-a aratat firma de constructii.
- Uite ce m-am gandit, casa mea e putin cam veche si de moda veche, in plus sunt multe crapaturi prin pereti, temelie e din pietre si se surpa usor iar uneori mai avem soricei care ne mai viziteaza, iar acum cred ca am avea posibilitatea sa schimbam asta, avand in vedere ca avem 60000 Yuani, nu cred ca ne costa mai mult de 15000 tot. In plus am putea sa facem si un gard si un mic hanbar pentru grane si posibil cateva animalute. Ce zici ?
- Hmm, zic ca asta e cea mai buna idee pe care ai avut-o, bine, dupa ideea de a ma musca dimineata de ureche.
Spuse Natasa in gluma facand-o pe Baky sa rada.
Baky a sunat de pe telefonul ei la echipa de constructie si aparent acestia chiar cautau o lucrare deoarece nu mai avusera una de saptamani, si au fost dispusi sa vina chiar in ziua accea. Baky le-a explicat ce vrea sa renoveze, acestia au calculat materialele necesare si au mers sa le cumpere si sa le aduca ca sa inceapa munca. Baky si Natasa au pregatit o masa mare pnetru muncitori iar in doaro ora acestia au ajuns cu toate materialele cumparate. Dupa o mica analiza a casei si a planului, echipa s-a apucat de lucru, iar cele doua fete s-au oferit sa ii ajute la munca, desi acestia nu le-au dat sarcini grele fiind doar doua fete dragute.
Acestia au inceput cu intarirea temeliei cu beton, in timp ce alti muncitori schimbau tigla veche de pe casa si o inlocuiau cu tigla oceanica verde frumoasa si rezistenta, care tine 1000 de ani. In doar o ra terminasera de intarit temelia, aceasta aratand acum impunatoare complet imbracata in beton frumos lucrat. Inauntru alta echipa A pus gresie pe hol, in dormitor, in bucatarie si in baie, o gresie frumoasa alb cu un verde deschis si cu diferite pasari asiatice frumos desenate. Au schimbat toata mobila din casa, inlocuind tot cu o mobila din lemn de nuc alb solid, foarte frumoasa. Pe hol au pus doua rafturi pe peretii din dreapta si stanga pentru carti, ca si o biblioteca, iar Baky de fericire a inceput deja sa isi aseze in biblioteca putinele carti pe care le avea. Dupa ce au terminat de facut aceste lucruri au mai avut doar de pus geamuri si usi noi din lemn de abanos si un taped cu flori in toata casa, cat si 4 lustre frumoase din argint mici. In tot acest timp, in curte cativa muncitori au montat un gard din fier subtire cu modele, si au inconjurat toata curtea, mai avand de montat poarta, iar in spatele curtii alti muncitori au cosntruit un mic hambar din lemn si l-au acoperit cu acceasi tigla oceanica, hambar pentru grane, legume, fructe, lemne si animale.
Era ora 10 seara, iar muncitorii terminasera munca, pentru ca au muncit cu mult spor. Fetele i-au invitat la masa si s-au bucurat de o masa calda dupa o zi de munca. Acestia au cerut pentru toata lucrarea 9000 Yuani, mai putin decat se astepta Baky. Dupa ce au plecat, fetele au stat sa mature si sa spele prin casa, astfel ca la sfarsit casa era foarte cocheta si curata. Au fost atat de fericite de schimbari incat s-au culcat la ora 12 noaptea, pana atunci stand si uitandu-se la noile renovari si punand lucruri prin mobila.
CITEȘTI
Fata Din Asia
RomantizmNatasa, o fata dintr-o familie din Rusia, nu mai suporta mentalitatea oamenilor din tara ei, asa ca emigreaza cu colega ei de scoala, Baky, intr-un sat din China, unde intampina diferite incercari.