3

150 39 6
                                    

Kimseden herhangi bir cevap gelmeyince Seungwan'da bilmedikleri kanısına varıp sınıf başkanının kim olduğunu sordu.

"Sizin sınıf başkanınız nerede?"

Karina cevap verdi bu sefer. "Hocam geçen ay nakil ile gitmişti sonra sınıfa başkan seçilmedi. Zaten eski başkan gidince yeni kişi geldi." Karina'ya jeton sonradan düşmüş gibi küçük bir aydınlanma yaşayıp baş parmağı ile orta parmağını şıklatıp arka sıraya baktı. "Seulgi ve Yerim'in sırası orası!" diye sınıfa bağırdı.

Çoğu kişi kafasını sallayarak; "Evet onların." diye fısıldadılar. Seungwan kollarını önünde bağlayıp; "Seulgi nakil ile gelen öğrenci onu biliyorum Yerim'de okuldaki burslu öğrenci azığından birisi." dedi. Kaşlarını hafifçe çattı. "Peki siz arkadaşlarınızın ver olup olmadığını neden Bayan Bae'ye söylemediniz?"

Jaemin omuz silkerek; "Aklımıza gelmediler..." Seungwan karşılık verdi. "Arkadaşınız değil mi onlar sizin?" Yeji normal ve yumuşak bir ses tonunda: "Yani pek fazla konuştuğumuz birisi değiller. Yani benim değil."

"Hiç mi Seulgi yada Yerim ile konuşan bir kişi yok?"

Tüm sınıf kendi kendine baktığında en sonunda siyah kapşonlu olan Sooyoung elini kaldırdı.

"Ben konuşuyordum..."

Seungwan, Sooyoung'un konuşmasına şaşırmıştı.

"O zaman neden arkadaşlarının olmadığını söylemedin?"

Sooyoung dudaklarının kenarlarını bükerek gülümsedi. "Size konuştuğumu söyledim, arkadaş olduğumu değil..." Seungwan, Sooyoung'un bu zıtlık içeren sözleri karşısında anlamsız bir şekilde ona bakmaya devam ederken Sooyoung anlatmaya başladı.

"Okula ilk geldiği zaman zaten Seulgi ve Yerim sanki eskiden tanışıyor gibi yakınlardı ama okuldaki hiçbir gruba dahil değillerdi. Ryujin ve Karina'nın..." Ryujin ve Karina, Sooyoung'a dönmüşlerdi. "... grubu olan okulun popüler tayfasında yer almak istediler ama Ryujin ve Karina kabul etmedi... Daha bir çok böyle kişiler ile yakın olmayı denediler ama olmadı. En son benim yanıma ruhu gibi bedeni de görünmez olan benim yanıma geldiler..."






future plans; kill someone ↝ yerim + seulgi [multifandom] ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin