1

220 42 10
                                    

Bae Joohyun elindeki edebiyat yazılıları ile sınıfa on beş dakika erken gelmişti. Sınıfta öğrencilerin yarısından fazlası tenefüse çıkmadığı için hemen hemen herkes sınıftaydı. Ön sırada oturan Karina'ya doğru döndü Joohyun. "Kim eksik şuan sınıfta?" diye sordu. Karina etrafa baktıktan sonra hemen arka sırada oturan Jaemin'in olmadığını fark edince Joohyun'a döndü. "Jaemin yok hocam, gelir ama ya." Joohyun kafa sallayarak tahtanın önüne geçip sınıfa seslendi.

"Hadi, herkes yerine! Sınav başlıyacak." diye bir uyarı yaptıktan sonra herkes bir bir yerine oturdu. Zaten sınıfta on bir kişi olmanın avantajları ile daha ferah bir durumdaydı. İki sırayanın önünde olan Karina ve Yeji'ye sınavları verip arka tarafa doğru vermelerini istedi.

Her tarafa dağıldıktan sonra Joohyun kolundaki saati kontrol ettikten sonra başlama komutunu verip herkes sınavlarına odaklanmıştı. Rahat bir şekilde sınıfın kapısını açmıştı. Tatilde olup son sınıf öğrencileri için hazırlanan kurs da yapılan sınavın ufak avantajlarından birisiydi bu.

Pek fazla zaman geçmeden eli ıslak bir şekilde kot pantolonuna kurulayan Jaemin içeri girmişti. Hocadan izin aldıktan sonra hemen sırasına geçip sınavına başladı.

Arada Ryujin, Karina'nın belinden dürtüp önüne dönmesini sağlıyordu. Karina arkasına döndüğü sırada Ryujin kulağına fısıldıyordu. "Kanka kağıtları değişelim biraz sonra." diyerek Ryujin tekrar olduğu yerde doğrulup kağıdına odaklandıktan sonra Karina önüne dönüp kağıdına baktı.

Sınıfın açık olan kapısından hızlı bir şekilde içeri girmişti Rehberlik öğretmenleri Seungwan. Öğretmenler masasında oturan Joohyun'un kulağına eğilip bir şeyler söyledi. Sonrasında Joohyun kafa saklaması ile Seungwan sınıfa seslendi. "Sınav kağıtlarınızın arkasına dediklerimi yazın. Anlaşıldı mı?"

Arka tarafta oturan Chaeyoung elini kaldırarak; "Hocam iyi misiniz? " diyip küçük bir ihtiras da bulundu. Seungwan ellerini cebine koyarak konuşmaya başladı.

"Onları öldürmek istiyorum; karnından, boynundan, bileklerinden kanlar akarken görmek istiyorum." Biraz bekledikten sonra öğrencilerin ellerinden kağıtları bir bir topladı. Ve hepsini Joohyun'a uzattı.

Tekrar kara tahtanın önüne gelerek konuşmaya başladı."Dün yaptığımız "gelecekteki hayalim" diye bir sınav vardı. Bir kağıtta "onları öldürmek istiyorum; karnından, boynundan, bileklerinden kanlar akarken görmek istiyorum." diye yazıyordu. Bunu kim yazdı?" diyip sınıfa bakarak konuştu.

future plans; kill someone ↝ yerim + seulgi [multifandom] ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin