1.7

118 19 1
                                    


Yoojung :

Sabahtan beri seni bekliyorum nerdesin sen !
Ya !
Kime diyorum ben.
Bak cevapta vermiyor.
Ömrüm seni beklemekle geçti ,sayende yaşlandım.

Soohe :

Evdeyim , yatıyorum
Daha doğrusu yatıp dizi izlemeye çalışıyorum . Pek izleyemesem de.

Yoojung :

Evdesin :) Hadi ya. Bir dr yatıyorsun yatmakla kalmayıp dizi izliyorsun ÖYLE Mİ ?

Soohe :

Evet :))

Yoojung :

Soohe seni lime lime ederim. Kimse elimden alamaz.
YA KIZIM BEN SANA SABAHTAN BERİ SENİ BEKLEDİĞİMİ SÖYLÜYORUM,AĞAÇ OLDUM DİYORUM VE SEN EVDE YATIYORUM MU DİYOSUN

Soohe :

Evett :)

Yoojung :

Tanrım sabır. Soohe !deli etme beni O YAYAĞA YAPIŞTIRDIĞIN KIÖINI KALDIR VE BURAYA GEL

H E M E N !!

Soohe :

Hayır :((
Gelemem :((

Yoojung :

Bi dakika
nE
Ne demek gelemem
Mal mısın Soohe gelsene kızım

Soohe:

Gelemem işte Yoojung. Şuan keyfim hiç yerinde değil.

Yoojung :

Sıçtırtma keyfine. Gel şuraya.
Bi dakikaaa
Şimdi anladım neden
Hoseok yüzünden değil mi ?

Soohe :

Yo

Yoojung :

Ne yoo belli işte onun yüzünden.

Soohe:

Üf evet onun yüzünden. Gelemem işte. Öğrendin nedenini şimdi sen keyfine bak bende keyfime bakmaya çalışayım.

Yoojung :

Hay senin keyfine ben.

Neden gelemiyorsun Hoseok var diye, sanki kötü bir şey yapmışsın gibi.

Soohe :

Yahu çocuğu reddettim , üzgünüm dedim seni sevmiyorum arkadaş olarak görüyorum dedim. Kalbini kırdım.
Bunlar bile yeterince kötü benim için.

Yoojung :

Saçmalama bE kötü hissedilecek bir şey yok. Onu sevmek zorunda değilsin , İnsan sevemeyimce sevemez. Bu da seni kötü yapmaz. Sen en başından söyleyip daha iyisini yaptın.

O yüzden köyütük falan yok. Kendine gel.

( Ama sevseydin güzel olurdu ,sonuöta Hoseok yani ,gülüşü güzel yüzü gözü tam yerinde,huy desen en kralı , vücut desen Hoay maşallah derim. Ondan iyisi iam da kayısı misali kızım.  Ama sev yani şu çocuğu sende ya , aşırı güzel olursunuz yakışıyorsunuz da. Sen onu reddetmiş olsan da ve ben üzülmemen için seni teselli etsen de ben hala Hoseok dan yanayım. Sev şu çocuğu)

Soohe :

İnanamıyorum sana Yoojung. İlk mesajlarını okurken içim rahatladı derken son attığın. Tanrım anlamıyorsun beni.

Yoojung :

Ya kızım asıl sen anlamıyorsun bu işler böyledir. 

Konuyu daha fazla uzatmayacağım Soohe.

Bu sefer beni dinleyeceksin, o kıymetli kıçını kaldırıp buraya geliyorsun. Hoseok falan dinlemem ben. Yarım saat içinde burda olmazsan Hoseok a seninde aslında onu sevdiğini sadece çekingenlik ve utangaçlık yaptığından onu redddettiğini söylerim.  :)

Yoojung çevrimdışı....

Soohe :

Yoojung senin ben....

Geliyorum Tanrı belanı versin.

The coming of hope | Jung Hoseok •Texting ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin