1.9

108 16 3
                                    


Yoojung :

Gözlerini çocuğun üzerinden çek artık

Soohe :

Hangi çocuğun ?

YooJung:

Hangi çocuğun olabilir aptal arkadaşım. Hoseok un üzerinden

Soohe:

Ben ona mı bakıyordum ki

Yoojung :

Hayır güzelim ona bakmıyordun Gözlerinle çocuğun röntgenini çekiyordun.

Evet aptal bakıyordun.

Soohe :

Üff ne bileyim ya dalmışımdır

Yoojung :

Dalma

Soohe :

Tamam ya ne kızıyorsun zaten kötü hissediyorum

Yoojung :

O yüzden bakma dalma diyorum ya gerizekalı.

Rahatsız hissettireceksin. Yanlış anlayabilir.

Soohe:

üfff

Çocuğun tüm samimiyetini sömürmüşüm. Arkadaşlık kırıntısı bile bırakmamışım.

Resmen soldurmuşum çiçeğimi. Yani arkadaşımı.

Yoojung :

Evet gerizekalı

Soohe :

Sizinle konuşurken ki gibi benimle konuşmuyor. Eskisi gibi muhabbet de etmiyor. Espiri de yapmıyor . Yapsa da gülsek beraber.

Bana doğru düzgün bakmıyor bile. Hayır bakıyor ama eskisi gibi bakmıyor. Gözleri artık bana gülümsemiyor. Gülümseyen tek şey dudakları onlar da sanki sahteden gülümsüyor. Kırgınlıkla gülümsüyor.

Yoojung :

Zavallı Çen üzüldün mi çen

Soohe :

Aha şuna bak dalga geçtiği yere bak.

Ben ne diyprum sen ne diyorsun.

Yoojung:

Daha yolun başındasın tatlım. Alışacaksın sende. Ya tamamen bırakacakaın ya da seveceksin. demedi deme .

Not :bence sev

Soohe:

Sus . Sen bana hiç yardımcı olmuyorsun .

Yoojung :

Daha ne yapayım ya

daha.
ne.
yapayım.

Soohe :

Tamam bir şey yapma sus. Geliyor zaten ben az daha üzüleyim.

Yoojungla mesajlaşmamızın ardından yanımıza gelen Hoseokla tekrardan muhabbet etmeye başlamış yaklaşık bi 2 saat oturduğumuz yerden kalkmamıştık.

Benim için pek verimli bir muhabbet olmasa da idare ederek bir şekilde vaktimi geçirmiştim.

Aklım tamamen Hoseok la doluyken doğru düzgün muhabbete  bile katılamamıştım.

Hava yeni yeni kararırken Yoojungla beraber kafeden ayrılmış o evine bende evime geçmiştim. Ne kadar onlara gitmemde ısrarcı olsa da evdeki işlerimi halletmem  gerektiği aklıma gelmiş teklifini reddederek eve geçtim.

Yarın için Yoongi yle Hoseok meselesini konuşmam gerektiğini kendime hatırlatıp geceyi tamamladım.

Hoseok hakkında en rahat konuşabileceğim kişi Yoongiydi. Ne kadar beni deli etse de bana akıl verebilecek kapasiteye sahipti.

The coming of hope | Jung Hoseok •Texting ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin