Je 7:00 a môj malý brat mi vbehne do izby a začne vykrikovať "vstávaj vstávaj už je ráno " ja z rozospatým pohladom pozrem na ňho a on uteče do obývačky. Vstanem idem do kúpeľne a umyjem sa učešem sa nemalujem sa takže zhasnem a idem naspäť do izby .. dám si dole pyžamo oblečem si rifle,tričko a idem sa najesť do kuchyne .Do školy chodím s mojou najlepšou kamaratkou Simonou sme vždy dohodnuté na 7:40 za mojím domom .Keď som dojedla tak som sa pozrela na hodinky a bolo 7:35 .Rýchlo som si vzala desiatu a utekala si ju zbaliť do tašky . Obula som sa pozrela do zrkadla a išla som do výťahu.Prišla som dole a Sima už dole čakala "ahoj" povedala som pozdrav mi opetovala a šli sme do školy .Školu mám od domu asi 100 metrov takže sme sa neponáhlali.Prišli sme do školy prezuli sme sa a šli hore do triedy.Tam už nás čakali spolužiaci..Som v triede 8.B a mám celkom fajn spolužiakov .Každú prestávku sú v našej triede 9-taci a to ma vždy poteší pretože medzi tými deviatakmi je chlapec ktorý sa mi hrozne páči asi už niečo tuší ale nemienim mu povedať že sa mi páči pretože sa bojím odmietnutia. Toto je môj prvý príbeh prepáčte za chyby a budem rada ak mi napíšete váš názor či mám vôbec pokračovať.. :)