Ona nemohla vedieť že som tam s Adamom a ešte aj s Kikom zabila by ma a začula čudné zvuky "deje sa niečo ?" ozvala sa mama bola som ticho "halooo Saši ? " nevedela som čo mám povedať .. "Nič také nerobíme len pozeráme TV A tam ide niaky film kde to tak hučí" Povedala som trochu vystrašene .. "Dobre teda tak si užite " povedala mamina "dobre ďakujeme ahoj" povedala som "ahoj" odzdravila sa mamina A ja som to vypla ..prišla som do obývačky a sadla si na gauč Adam ma začal bozkavať na krk ja som sa odsunula že nemám náladu asi to pochopil a prestal.Zrazu len vidim ako kráča po schodoch Sima aj s Kikom celý červený ja a Adam keď sme ich zbadali začali sme sa smiať "hahaha " ozvala sa Sima "tak čo ste už spolu ?" Kiko sa usmial a povedal "áno sme " ..."to som rád " ozval sa Adam .. Už bolo neskoro tak som povedala že idem spať "môžem spať s tebou ?" ozval sa Adam "môžeš " povedala som a usmiala som sa rozbehool sa za mnou a pošteglil ma na bokoch mne sa to nepáčilo lebo som moc šteglivá takže som sa zamrzčila "nebuď smutná inak ťa budem musieť rozosmiať " ozval sa "tak to skús " odpovedala som. Prišli sme do izby a ja som sa hodila na posteľ Adam zatvoril dvere a zamkol ja som už ani nevnímala taká som bola unavená prišiel pri mňa a lahol si hned vedľa mňa vedela som čo asi bude nasledovať ale ja som nemala náladu ...začal ma bozkavať na krk vyhrnul mi tricko a aj na brucho mi dopadali jeho nežne bozky .. Bolo to hrozne príjemné tak som ho nechala potom ma začal bozkávať na pery a ja som zaspávala takže som nemala silu pokračovať "už dosť " zamrmlala som on prestal a položil mi ruku na boky a na zadok to som si nechala a zaspala som ...ráno som sa zobudila sama v posteli postavila som sa obula si papuče a zišla dole po schodoch tam už všetci sedeli "Dobré ráno " vykríkla som hlasnejsie ako som chcela "aj tebe " ozvali sa všetci traja .. "Tak čo sa dialo cez noc ?" zachychotala sa Simi .. Dúfam že sa časť páčila :))