"Nič hneď som zaspala " odpovedala som "snažil som sa len nereagovala" povedal Adam a všetci sme sa začali smiať .. "Ja už pôjdem " zahlasila som Sima sa na mňa len pozrela takým vážnym pohladom tak som len sklonila hlavu "pekne si objednáme niečo na obed a budeme u mňa" povedala Sima tak sme počúvli ..išla som sa umyť do kúpeľky mám u Simi vlastnú kefku a aj ona u nás pretože sme u seba tak často a skoro každý víkend niektorá u druhej spí .. Prišla som dole umytá a Sima objednávala pizzu hrozne som bola hladná tak som len čakala kedy dorazí pizza ... Keď prišla ,všetci sme si posadali za stôl a začali jesť "a medzi vami to je ako" ozvala sa Sima mne až zabehlo "nič také ešte spolu nechodíme takže nič také ale dúfam že budeme " povedal Adam a žmurkol na mňa stuhla som pretože Adam je sukničkár a ja som veľmi citlivá už som len čakala kedy ma odkopne .. A ja by som bola hrozne smutná .. "Nepojdeš sa prejsť ?" spýtal sa ma Adam ja som len prikyvla že pôjdem .. Dojedli sme a ja som doniesla kofolu ..išla som do izby a za mnou niekto išiel a zamkol dvere .. Ja som si myslela že to je Adam tak som to neriešila ..lahla som si na posteľ a Adam vedľa mňa začal ma obchytkávať ... Bolo to celkom príjemné tak som to nechala keď zrazu som cítila ako mi hryze do ucha a bozkáva krk to už nebolo až tak príjemne ale keď ho to baví tak nech si robí čo chce .. Obliekla som sa a išla dole aj s Adamom .. "Tak my už pojdeme " zakryčala som .. "Ahojte" ozvala sa Sima aj Kiko naraz.. Išli sme na prechádzku a začal mi rozprávať o jeho bývalích a ja som len počúvala .. Išli sme po násype a on ma chytil za boky otočil ma k sebe a začal bozkávať ja som len pokračovala ... "Budeš so mnou chodiť ? " ozval sa po dlhej dobe "A-a-áno " zakoktala som sa ..ako som to dopovedala začal ma vášnivo bozkávať .. "Pôjdem už " ozvala som sa "no dobre teda idem ťa odprevadiť ak ti to nevadí" povedal Adam "jasné že môžeš" usmiala som sa .. Išli sme k môjmu baráku a mňa napadlo ako mi mamina spomínala že sa budeme sťahovať "Adam ? No neviem ako to mám povedať ale budeme sa asi sťahovať do niakeho úplne veľkého domu a rodičia mi nechcú povedať že kde ten dom je " .. Adam stuhol ..