Takže kedže sa hrozne nudím tak vám napišem hneď aj druhú časť .. :)) ..Bojím sa odmietnutia pretože chlapec ktorý sa mi páči sa volá Adam a je to dosť veľký sukničkár a ja netuším ako sa mi môže páčiť .. Keď sa hovorilo že srdcu nerozkážeš neverila som tomu ale už tomu úplne rozumiem .. Prišiel do našej triedy Adam mne sa rozbúšilo srdce prišiel za mnou a objal ma zozadu nečakala som to tak som sa trochu zlakla ale keď som zistila že to je Adam tak ma to hrozne potešilo "ahoj Saška" pozdravil sa mi "ahoj Adam " povedala som a usmiala som sa ... Začal sa so mnou rozprávať ..nechápala som čo sa s ním deje keďže sa moc nerozpravame .. "Počul som že dnes ideš so Simou na prechádzku môžem ísť s vami ? " povedal .. Ja som len prikývla že može .. Zazvonilo a on sa rozbehol do triedy ..My sme mali matiku neznášam matiku -_- leze mi na nervy , nadurdená som bola asi 5 minút .. Sima mi hovorí "prestaň sa tak hnevať veď idete spolu von " ja som spozornela a zamyslela .. Veď má pravdu musím sa tešiť že po dlhom čakaní sa ponúkol či môže ísť s nami von .. Celú matiku som rozmýšlala čo si oblečiem o čom sa budeme rozprávať čo sa bude diať vonku ..mala som toľko otázok že mi išla puknúť hlava .. Z myšlienok ma vyviedlo ako do mňa štuchla Sima ja som začala vnímať a o necelú minútu začalo zvoniť ... Už som sa tešila že príde zas Adam a dohodneme sa no on nikde, zazvonilo na hodinu a ja som bola z toho dosť smutná že neprišiel..z ničoho nič mi prišla SMS z čísla ktoré som nemala uložené .. Bolo tam napísané "Teším sa na poobedie zavolam ti keď prídem zo školy PS:Adam :) .." potešila som sa a tak som mala veľmi dobrú naladu mali sme akurát výtvarnú takže som sa nemusela vôbec sústrediť a tak som rozmýšlala znovu nad Adamom behalo mi hlavou milion myšlienok ale najviac ma zaujímalo od kial ma moje číslo ..zazvonilo a všetci sme povykladali stoličky a rozutekali sa na obed .. Ďakujem za každé prečítanie cením si to a dúfam že sa časť páčila...Píšte váš názor do komentu :))