1. úvod

12 1 0
                                    

Ahoj, jsem Kathrine (kamarádi mi říkají Kat). Je mi 17 let a jsem dcera Tonyho Starka. Ano slyšíte dobře, TONYHO STARKA:). Sice s ním bydlím v sídle Avengers, ale nikdo jiný krom jeho a Papper o mně neví;)
Avengers zrovna odletěli na missi, takže jsem konečně mohla vyjít z pokoje a jít dolů. Dole jsem si užívala samoty a dělala různý kraviny jako tancovala, zpívala a taak. Po chvíli mě to ale přestalo bavit, a tak jsem vzala do ruky mobil a projížděla sociální sítě. Chvíli po tom, jsem si začala jen tak zpívat a trochu u toho kroutila hlavou. Za nedlouho se vrátili Avengers z misse a já si toho nevšimla, prostě jsem si zpívala dál.
"Tony? Kdo to je?" snažil se zjistit Steve
"shh nevidíš, že poslouchám?" řekne Tony
"Páni! Kdo to j-" snaží se zeptat Natasha, ale Tony ji přeruší "Ticho Nat! Teď příjde nejlepší část" řekne táta a usměje se.
Já mezitím začala zpívat refrén písničky.
"Wow! ona má opravdu talent!" řekne udiveně Wanda. Hned, co dořekne větu se leknu a otočím se čelem k ostatním a trochu se začervenám. Táta na mě koukal trochu naštvaně, ale vím, že mě poslouchal. Miluje když zpívám. " Měla jsi jen jeden úkol mladá dámo" řekne trochu naštvaně táta.
"Promiň tati, nevěděla jsem, že přijedete tak brzy." okamžitě jsem spustila.
"TATI?!" řekne překvapeně Thor. "Ano, tohle je moje dcera Kathrin-" řekne táta, ale ja ho přeruším. "Můžete mi říkat Kat;)" řeknu a všichni se na mě usmějí. Trochu jsem zčervenala nebudu lhát. Představivat jsme se nemuseli, proteže já už jsem dávno věděla kdo je kdo a oni už mě také znají. Všichni se šli převléct a poté za mnou přišli dolů. Celou dobu jsme si povídali a smáli se. Nejvíce jsem si asi padla do oka s Nat, Wandou a Buckym. Bylo asi 16:30 a táta nám oznámil, že na "počest" toho, že už mě Avengers znají se dnes za pár hodin uskuteční večírek. "Jupiii!" vykřiknu. "konečně se na večírek slavného Tonyho Stárka taky můžu přijít podívat!" řekla jsem, protože jsem vždycky musela být ve svém pokoji:)
"Ale žádný alkohol slečinko! Je ti jenom 17" řekne táta a ukáže na mě. "No joo pořád" řeknu trochu otráveným hlasem a běžím se připravit!

Taak a máme tady první kapitolu mého prvního příběhu. Snad se vám líbí🤪 Budu se snažit vydávat co nejčastěji, ale mám teď hodně školy:/

Dcera StarkaKde žijí příběhy. Začni objevovat