Vběhla jsem do svého pokoje a začala panikařit. Za prvé: nemám vůbec nic na sebe, za druhé: tohle je vlastě můj první večírek a za třetí: celkem se mi líbí Peter, ale ještě jsem neměla pořádnou příležitost si s ním nějak pokecat.
Tak jo, nakonec jsem vybrala tenhle outfit.Je takový obyčejný, ale při tom pěkný. Ještě jsem na sebe hodila nějakou omítku a šla pomalu za ostatními. "Wow! jsi nádherná" vykřikne na mě Nat. "Děkuju moc! Taky vypadáš úžasně!" řeknu Nat a trochu se začervenám. Uplynuly asi dvě hodiny a, i když mi to táta zakázal, tak do mě Nat s Wandou dostaly pár panáků. Na pití nejsem zvyklá, takže to na mně šlo dost vidět:) Naštěstí táta jich v sobě už taky pár měl, takže to nějak nevnímal. "Pojďme si zahrát PRAVDA NEBO ÚKOL!" vykřikne na nás Nat. Všichni jsme souhlasili a sedli si k sobě. "Taak Kat, pravda nebo úkol?" zeptá se mě Wanda. "emm tak třeba pravda" řeknu trochu zmateně. "hmm.. kdo ti přijde tady v téhle partičce nejatraktivnějši?" řekne Wanda a zlomyslně se na mě usměje. "NIKDO!" vykřikne táta a nahodí vážný výraz. Já ho ignoruju a přemýšlím, i když dobře vím, co řeknu. "E mm nejspíš Peter" řeknu a mrknu jedním okem. Všichni se zarazí, včetně Petera, který mimochodem dost zčervenal. "Tak, pro dnešek by to stačilo." Řekne táta. "Kat spát!" křikne na mě táta a ukáže prstem k pokojům. Já jen převrátím očima a odchazím. Při odchodu ještě všem popřeju dobrou noc a zalezu do pokoje. Hned jak vejdu do svého pokoje, tak lehnu do postele. Poté se zvednu a jdu se odlíčit a převlíknout. Zalehla jsem do postele, ale v tu chvíli uslyším klepání. "O můj Thore! Doufám, že to není Peter" řekla jsem si pro sebe. "Dále!" řekla jsem a dveře se otevřeli. Naštěstí to byl jen mírně opilý táta, který mi šel popřát dobrou noc. Taky potom přišel udělat to samé Wanda, Nat a Bucky. Usla jsem hned, jak jsem zamhouřila oči.
Ahoj lidi! Máme tady další kapitolu mého příběhu!🖤 Doufám, že se vám líbí!
ČTEŠ
Dcera Starka
Fanfictionaneb jak Stark schovaval dceru pred ostatnima a ona se pak zamiluje do avengera