Liseden üniveriteye geçişi bilirsiniz ergenlikten genç olmaya geçişin en zorlu dönemidir. Liseden mezun oldum ve şu an bir üniversite öğrencisiyim. Lisedeki en iyi arkadaşlarım Bety, Serah ve Emily üçümüz yine aynı üniversitdeyiz. üçü ve onların değişip duran erkek arkadaşlarıyla bir grubuz hep birlikte takılırız derslerde,öğle saaatlerinde, kantinde ve hatta bazen okul çıkışlarında hatta kızlar bazen birbirimizde bile yatıya kalırız.
Arabamı parkettim ve üniversitenin kapısından girmek üzereyken gıcık ve sürtük olarak tabiir ettiğimiz Rejina ve onun iki süs köpeği Sementa ve Olive rüzgar gibi geçip gidiyordu bu üç kız popüler sürtüktüler aynı anda bir kaç erkeği idare eder onlarla yattıktan sonra başkalarını bulurlardı. Aralarında en popüleri Rejinaydı pahalı arabalar,güzel ve bakımlı saçlar ve hiç bitmeyen bir ego eğer o bir erkeği gözüne kestirdiyse diğer kızların hiç şansı yoktu. Diğer ikisi ise o ne yaparsa onu yaparlardı ama ne yazıkki onlardada herkesin sahip olmak istediği zenginlik vardı.
Kapıdan girdiğimde (ki bunu hep yaşarım) süslü kızları gördüğümde kedimi oraya ait hissetmediğimi düşünürüm. Neyse ki en az benim kadar normal bir arkadaş gurubum var ama onlardada biraz süslülük var tabi benim dışımda:)
Aceleyle yapılmış siyah topuzlu saçlarım, yırtık pantolonum, üzerimde switimle koridordan geçip arkadaşlarımın yanına gidiyordum tuaf birşey yoktu anormal bir değişiklikte kimse bana "oha bu kız neymiş abi" gözüyle bakmıyordu. ve sonunda arkadaşlarımın yanındaydım sanki birbirimizi 8 yıldır görmemiş gibiydik oysa ki daha dün birlikte sinemadaydık.
Serah: Biliyormusunuz bugün okula yeni bir çoçuk geliyormuş
Ben: Evet bunu söyleyeli 1 yıl oldu ama hala ortada yok :) :)
Emily: Bugün geliçekmiş herkes öyle söylüyor herkes onu konuşuyor.
Bety (ağzı açık bir şekilde kapıya doğru bakıyor) çoktan geldi bile
Evet kapıdan girdi normalde bakmam ama bu kadar çok konuştukları çocuğu ben bile merak etmiştim.
Sarı saçları,mavi gözleri,kaslı vücudu,streç kotu ve ateşli gömleğiyle adeta koridordan kuğu gibi süzülüp geçmişti.
bütün kızların ağızlarının suyu akmış aç köpek yavrusu gibi bakıyorlardı. Erkekler bir kendilerine bir ona bakıyorlar ve tekrar ona bakıyorlardı.
Bunu söylicemi hiç düşünmezdim ama sanırım bende bu ateşli ve yakışıklı çocuğa tutulmuştum tutulduğum bu çocuğun benim kaderim olduğunu nereden bilebilirdim ki :)
Serah:(hayranlıkla bakarak) Gördünüzmü
Emily: Herkes gördü
Bety: (hayranlıkla)Çok sexy!!
Ben: (tutulduğumu belli etmeden) Fazla havalı sanki
Bety: Havalı olması gerekmezmi zaten :)
Ben: :) Hadi gidelim
Derken zil çalmıştı bile ders tarihti derse Parker Smith giriyordu beni sever bende onu severim.
Bay Smith içeri girdi : Günaydın uykucular
Sınıf (alçak bir sesle) Günaydın Bay Smith
arkasını döndü tam derse başlamak üzereydi ki kapidan içeri o girdi bütün sınıfın gözü ondaydı kızların dibi düşmüştü
Afedersiniz bölüyorum girebilirmiyim? fazlasıyla kibarca sormuştu
Bay Smith: Gir tabi sanırım sen şu yeni çocuksun
Evet o benim :)
Bay Smith: Adınız?
Daniel
Bay Smith: Buyrun Bay Daniel
Hızlı adımlarla yavaşça yerine oturdu çaprazıma. Bütün kızların gözü ondaydı erkekler umursamıyor gibi yapıyor aslında sinir krizleri geçiriyorlardı.
Arasıra bana baktığını hissediyor gibi oluyor ama sonra "bu imkansiz" diyerek vazgeçiyordum.
Ders sonunda bitmişti. Sınıftan en önce o çıktı kızlarda hemen onun arkasından tasmalı bir köpek gibi onu takip ediyorlardı.
Kızlarla vedalaşıp arabama doğru yürümeye başladım park yeri basketbol sahasının hemen yanındaydı ve işte hemen oradaydı koç Began ile görüşüyordu sanırım basketbol oynayacak hiç aldırmadan arabama bindim ve evimin yolunu tuttum.
Ertesi sabah okula geldiğimde koridorlarda aşırı sıkılmış parfüm kokuları.iğrenç oje renkleri ve boyadan yüzleri gözükmeyen maymuna dönmüş kızlar vardı. Hepsi onun için süslenmişti. Bu görüntüye aldırmadan hemen dolabimin yanına gittim ve en ez benim kadar normal olan arkadaşlarmla konuşmaya başladım.
Derken içeri Rejina ve onun iki süs köpeği girdi onlar koridordan geçerken herkes geri çekilirdi ama bu sefer olmadı çünkü kızlar en az onlar kadar güzel ve havalı olmuşlardı Rejina ve arkadaşları artık önemsenmediklerinin farkınaydılar ama hiç aldırmadan geçip gittiler.
İlk zil duyuldu ders başlamıştı ve yine tarihti Bay Smith tam derse başlamak üzereydi ki o yine kapıyı çalarak özür dileyip yerine geçmek için izin istedi.
Bay Smith: tabiki geç bay geç kalan!!
Gülümseyerek yerine oturdu. Bütün kızların dibi düşmüştü bu hep böylemi olucaktı:)
Ailevi bir meseleden dolayı okuldan erken çıkmak zorunda kaldım. Tam parka doğru yürüyondum ki arkamdan bir ses
"Hey baksana" kimsin der gibi arkama döndüm bu oydu Daniel
"Benim"
Ben: ooo bay ego sizmiydiniz :D
Daniel: sadece senmiydini tercih ederim :)
Ben : Bir dahaki sefere artık :)
Daniel: Erkencisin
Ben: Evet erken çıkmam gerekti ailevi bir mesele
Daniel: Kötü birşey yoktur umarım
Ben: Sanmam sen neden burdasın
Daniel: Senin apartopar çıktığını gördüm ve merak ettim
Ben: Beni merak mı ettin?
Daniel: olamazmı
Ben: Tabiki olabilir aa şey ben geciktim gitmem gerek sonra görüşürüz
Daniel: Görüşürüz :)
Arabayı kullanırken aynamdan yüzümdeki salak gülümsemeyi fark ettim. Hoşlanmışmıydı imkansız aşık hiç olamaz beni beğendimi yok artık daha neler....
Ama olmuştu olmasaydı şu an nasıl beraber olurduk nasılmı oldu hep birlikte görücez...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aptal Aşık
Teen FictionBir kızın ömrü hayatında hiç kimseyle çıkmadığını düşünün. işte ben tam o kızlardandım ne acınası bir durum... Aşkın nasıl bir şey olduğunun farkında değildim taki ona kadar.