Seni Seviyorum....

16 3 0
                                    

Sıcak beyaz tenini hissediyordum. Ellerini vücudumda yavas yavas gezdiriyor ve vücudumu resmen aklına kazıyrdu. Evet birlikte olmustuk hala çok şaşkındım nasıl olmuştu?

Serah,Bety,Emily ve ben cumartesi günü için bir dağ tatili planlamiştık. Tatile onlarin erkek arkadaşlarida gelecekti böylelikle aralarinda tek yalniz kalan bendim. Yemekhanede tatil konusuda acilmisti ve yanimizda Daniel da vardı. Tek yalnizin ben olduğunu dyunca sanırım nezaketen gelmek istemisti yada sadece kisa sureli bile olsa dinlenmek istemis olabilir.

Kocaman bir jip kiraladik ve cumartesi sabahi yola ciktik. Serah Bety ve onlarin erkek arkadaslar bir arabada,Emily onun erkek akadaşı ben ve Daniel da bir arabadaydik.

Emil ve sevglisi arkada oturuyor bense şöför koltuğnun yani Danielin yaninda oturuyordum bu kizlar planlamislardi giciklar :)

Dag evine geldigmizde kucuk bir aksakliktan dolayi biz Daniella ayni odaya düşmüştük.

Daniel:senin için sorun olurmu

Ben: yoo senin icin

Daniel: tabikide olmaz

Bavullarimizi alip odaya ciktik. Sabahtan beri hicbirsey yememistik butun ekip açtik once karnimizi doyurduk sonra kendimizi inanilmaz bir eglencenin icinde bulduk. Kartopu savaslari,kayak ve teleferige bindik yuksekten korktugunu biliyormuydunuz:) gittikce yukseklere ciktigimizda korkudan titriyordu ve istem dışı bir sekilde elime yapisti bense gülmekten kendimi zor tutyor ama ona caktirmamaya calsiyordum.

Sonunda aksam olmustu tabiki hepiizin en buyuk eglencesi olan disko-bardaydik. Uzerimde dapdaracik bir pantolon ve yariya kadar olan bir tisort vardi. Uc bardak tekila-sati ictikten sonra dans etmeye basladik. Daniella gerceken yakinlasiyorduk. Sonunda herkes odasina cekilmisti. Odaya girdik herkes kendi yerine cekilecekken

Daniel:bir saniye

Elimden tutup bizim icin hazirlattiğı odaya dogru ilerledik. Yerlerde bir sürü mum ve yatağın üzerinde kirmizi guller vardi

"Sana bunu uzun zamandir soylemeyi planliyordum ama dogru zamani bekledim. Seni seviyorum"

Kalbim deli gibi atıyordu nutkum tutulmustu.

Yavasca yaklasip öpmeye basladi. Bunun olmasina izin vericektim cunku onu seviyordum. Yavasca yataga uzandik ve tenlerimizin birbirine dokunmasini hissettik.

Sabah olmustu gunes odanin her yerine vuruyordu. O benden önce uyanmisti ve beni izliyordu. Ellerini vucudumda gezdiriyordu sicak tenini hissedebiliyordum. Gozlerimi yavas yavas aciyordum uyandigimda masmavi denizi andiran gozleri askla bana bakiyordu.

"Gunaydn"

"Gunaydin"

"Cok guzelsin"

utanarak gulmsedim

"Bu halini seviyorum cok tatli oluyorsun"

"Sende sempatiklik yaparken cok tatl oluyorsun"

Elini yuzumde gezdirmeye basladi ve burnuma ufak bir opucuk kondurdu. Dusa girip hazirlandik ve kavalti icin asagi indik ellerimiz  birbirine kenetlenmisti bizleri gören arkadaslarimiz sevincten havalara uctular. Donus gunu bu gundu valizler hazirdi ve yola cikilmisti donus yine ayniydi Emily ve sevgilisi arkada biz ondeydik ama bu sefer daha samimi bir sekilde

Herkes evlere dagilmisti o ise beni eve birakmak istemisti. Eve gelmistik

"Hersey cok guzeldi"

"Bugunu untumamani istiyorum bugun seninle baslangicimiz. Seni cok seviyorum ve hep sevicem. Yarin görusuruz sevgilim"

"Gorusruz sevgilim"

Dudagima opucuk  kondurdu ve evine dogru yola cikti

Evet sanirim aski bulmustum. Simdi nemi olucak hep birlikte görücez....

Aptal AşıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin