"Bir Erkeği Etkileme İçin Ne Yaparsınız?"

35 3 0
                                    

"Bir erkeği etkilemek için ne yaparsınız" bu konuda hiçbir bilgim yoktu. Sonra annemin babamı nasıl etkilediğini düşündüm ve ona sormaya karar verdim.

Bir erkeği nasıl etkilersin? aldığım yanıtlar bildiklerim ve gördüklerimle aynı olmuştu. Güzel giyin, saçlar,manikür pedikür bunlar bildiğim şeylerdi ve çocuk elden gitmeden uygulamaya sokulmalıydı.

Anneme çocuktan bahsettim aşık olduğumu sezmiş gibiydi "değişmelisin" kesinlikle değişicektim ama değişirken kendi benliğimi unutmamalıydım. Dolabımda bir erkeği etkileyecek kıyafetler yoktu bu yüzden iyi bir alışveriş gerekliydi.

Annem: Bunların değişmesi gerek :)

Ben: Biliyorum :)

Annem: Alışverişe gitmeliyiz.

Alışverişe gidecektik. Bir kız annesiyle alışverişe çıkarmı diyeceksiniz ben çıkarım çünkü seçimlerine güveniyorum. Saatlerce alışveriş yaptık. Streç kotlar, mini etekler, renkli tişörtler hepsi tamamdı. geriye bir tek saçlar kalmıştı saçlarıma rütuş yapılmayacaktı ama biraz kesilebilirdi. 

Eve gelmiştik dolabımdaki bütün kıyafetlerimi boşalttım ve yenilerini dizdim. Akşam ailecek babamın doğum günü için yemeğe çıkacaktık. Mademki değişmiştim bu değişimimin ilk gecesiydi. Bütün bacağımı olduğu gibi saran pantolonu, kısa uzun beyaz gömleği, iş ceketini andıran ceketi üzerime geçirmiştim altıma hiç alışık olmadığım topuklu ayakkabıyı giymiş yürümeye çalışıyordum. Saçlarıma annem sayesinde dalgalı bir fön çekilmiş ve küçük bir örgü ile süslenmişti. Olmuştu o eski kızdan görünüşten eser yoktu ama içimden bir ses hala bunları abartılı buluyordu. 

Yavaş yavaş merdivenden inerek beni bekleyen ailemin yanına iniyordum. Topuk sesleri merdiveni inletiyordu sanki. Babam ve abimin göz bebeklerinin büyüdüğünü görebiliyordum. Şaşkınlık içindeydiler. Abiminde eşlik etmesiyle birlikte merdivenden iniyordum.

Kutlama yerine geldiğimizde herkesin gözü bana çevrilmişti insanlerın beni süzdüğünün farkındaydım hiç aldırış etmeden kuğu gibi süzülüp gittim.

Şimdi nemi olucak hep birlikte görücez....

Aptal AşıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin