HARRY's POV
Obudziłem się z silnym bólem głowy oraz tylnej części ciała. Zastanawiam co mi się stało. Ostatnie co pamiętam to kupowanie hot-doga na stacji benzynowej. Następnie, gdy wyszedłem z żabki, a nie to była stacja benzynowa. Jeszcze raz. Gdy wyszedłem ze stacji benzynowej, poczułem uderzenie w głowę, a następnie zastała ciemność.
Próbowałem się poruszyć jednak bez skutku. Otworzyłem oczy ale również nie zobaczyłem niż prócz ciemności. Małe promyki światła w ciemności wskazywały na to, że miałem związane oczy. Próbując się ruszyć, doszedłem do wniosku, że moje kończyny dolne i górne są związane sznurem. Ciekawe jaki węzeł został użyty. Japierdole czemu myśle o tym w TAKIM momencie.
Ale chwila. Jak związany jestem węzłem zwykłym to się rozplącze, jak jestem związany splotem krótkim czy innym chujem to po mnie.
Nie rozmyślając więcej spróbowałem się wydostać. Oczywiście, że moi porywacze to przemyśleli i związali mnie kurwa jebanym węzłem buchta. Nie ma opcji, że się wydostanę.-No proszę proszę, kto nam się tu obudził- to wilk? to osa? to wąż? to glizda? a nie to Cho.
-Nie wiem, a kto spał?- zapytałem bez emocji. Tak naprawdę myśle, że się zaraz posram ze śmiechu. Wiele osób na moim miejscu pewnie odliczałaby godziny do śmierci, jednak ta sytuacja była poprostu śmieszna.
-Nie denerwuj mnie Potter- tym razem odezwała się była mojego chłopaka. Swoją drogą bardzo go kocham i współczuje mu emocji których aktualnie doświadcza. Myślę, że nie powinien aż tak bardzo się przejmować.
Nie zrozumcie mnie źle. Wiem, że zostałem teoretycznie i praktycznie porwany, jednak nie widzę powodu aby się o mnie martwić. Siedzę sobie, krzywda mi się nie dzieje więc tylko żyć, nie umierać.
Pamietam jak wczoraj oglądałem z Draco this is us*. On nie przepada za 1D ale się poświecił dla mnie kochany. Pod jednym względem przypomina mi Nialla. Obaj sukisyny mają odrosty oraz udają, że tak naprawdę są naturalnymi blondynami.
Po obejrzeniu this is us, przeglądaliśmy memy. Jezu serio Potter, w tym momencie sobie przypomniałeś te dwa memy? Wybuchnąłem niekontrolowanym śmiechem. Ostatnim co poczułem to było uderzenie czymś twardym w głowie. Here we go again.
***
*this is us to film one direction z 2013r
** memy:
podoba się wam taka forma rozdziału??
CZYTASZ
ℕ𝕚𝕘𝕙𝕥 ℂ𝕙𝕒𝕟𝕘𝕖𝕤 || Drarry ig
Подростковая литератураInstagram drarry. Zapraszam. Start: 21.12.2020 Koniec: 15.07.2021