「」
❝ jegulus ❞
➥ my lover's got humor
Regulus birisini beklerken gergince elleriyle oynuyordu. Parmaklarını kıtlatıyor, arada elini ovuyor bazen de ritim tutuyordu."Neden bir salak gibi orada dikiliyorsun?" diye sordu abisi Sirius mutfağa girdiğinde. Regulus iç çekti ve yavru bir ördeğin annesini takip ettiği gibi abisini takip etti. "Tuhaf bir tip gibi beni takip etmeyi bırak." Sirius Regulus cevap vermeyip onu takip etmeye devam edince ofladı. "Sorun ne?" Küçük kardeşinin önünde kollarını göğsünde birleştirerek durmuştu.
"Gerginim." diye itiraf etti Regulus ayaklarını sürürken. Sirius gözlerini devirdi ve inledi.
"O zaman gitme!" döndü ve ayaklarını yere vurarak mutfağın geri kalanına yürüdü.
"Hala bana bunun için kızgın mısın Siri?" dedi Regulus affedilmek için çaresiz bir şekilde abisini takip ederken. Abisinden aldığı tek cevap ise bir homurtuydu. Sirius agresif bir şekilde buzdolabını açtı ve rastgele şeyleri çıkarmaya başladı. "Hey somurtan surat, seninle konuşuyorum!" diye bağırdı Regulus ve abisini birazcık ittirdi. Sirius dramatik bir şekilde elini ağzına götürdüğünde Regulus onun gökkuşağı renkli bilekliklerini gördü.
"Bana somurtan surat deme seni velet!" Sirius Regulus'un alnına bir fiske vurdu ve sert sert baktı.
"O zaman beni görmezden gelmeyi bırak! Hadi ama ondan fena bir şekilde hoşlandığımı biliyorsun." Regulus Sirius'un kolunu kavradı ve çekiştirdi. Sirius iç çekti ve kolunu Regulus'un tutuşundan kurtardı.
"Başkasıyla randevuya git! James benim en yakın arkadaşım! Onunla ilk ben tanıştım yani başkasını bul." diye tısladı Sirius ve mutfaktan çıkmak için arkasını döndü.
"Eğer James'le çıkmama izin vermezsen Remus'a ondan hoşlandığını söylerim! Ve ve not defterine Sirius Lupin yazdığını da." dedi hızlıca daha Sirius ayrılamadan. Sirius tamamen kızardı ve yüzü öfkeyle kasıldı.
"Yapamazsın."
"Deneyelim mi?"
Sirius düşünmek için orada dikiliyordu ve Regulus az kalsın Sirius'un onu öldüreceğini düşünecekti. Sirius kederli bir şekilde iç çekti ve kollarını tekrar göğsünde birleştirdi.
"Peki onunla çıkabilirsin, ama eğer onu üzersen canlıyken derini yüzerim. Anladın mı?" Regulus gülümseyerek başını salladı. "Ayrıca beni tehdit etme velet."
"Sen beni sürekli tehdit ediyorsun!" Sirius önemsiz bir şeymiş gibi gözlerini devirdi ve elini salladı.
"Çünkü ben büyüğüm. Her neyse, gergin olmana gerek yok seni sevdiğine eminim sonuçta teklif eden o değil miydi?" Regulus tereddüt etsede başını salladı çünkü bu akla yatıyordu. Neden James Regulus'tan hoşlanmasa ona çıkma teklifi ederdi ki? Regulus düşünürken Sirius bulduğu muzu yemeye başlamıştı.
"Evet bu doğru."
"Gördün mü ben her zaman haklıyım." diye sinsice sevindi ve ona büyük gülümselerinden yolladı.
"Ondan emin değilim." diye bulaştı Regulus ve gülümseme Sirius'un yüzünden düşerken kahkaha attı.
"Senden nefret ediyorum." Sirius'un yüzünü asarak dediği tek şeydi.
"Evet bende senden nefret ediyorum." diye karşılık verdi Regulus abisinin bacağını tekmeleyerek.
"Ow seni kaltak! Tanrım James seni nasıl sevebiliyor?" diye hırladı Sirius ve kardeşini ittirdi. Regulus gülerek Sirius'u geri ittirdi.
"Çünkü ben tatlıyım?"
"Zor." Regulus gözlerini devirdi ve ikisi de gülümsedi. Bu sırada kapı çalınca ikisi de oraya dönmüştü. "Sanırım bu senin için." Regulus başını salladı, endişeleri geri dönmüştü. Sirius bugün ellinci diyebileceği içini çekti ve Regulus'a yandan sarıldı. "Randevu güzel gidecek sakinleş."
"Pekala." Regulus kapıya doğru gitti. "Oh ve Remus'un da senden hoşlandığına eminim." Sirius gözlerini devirdi ama gülümsüyordu ve yüzü pembeleşmişti.
"Evet evet herneyse sadece git."
Regulus kapıyı açtı ve James Sirius'a el salladı. Sirius belli belirsiz el salladı ve küçük kardeşinin en yakın arkadaşıyla gitmesini izledi.
"Görüşürüz Sirius seni seviyorum!" diye seslendi Regulus ve ardından kapıyı kapattı.
"Evet... ben de seni." dedi Sirius kapıya gülümseyerek.
hadi anlaşalım 20 oy olursa randevuyu da yazacağım😌🤝ilk bölüm bol bol yorum alabilir miyim 🥺
birazcık da prim 🥺👉🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐭𝐚𝐤𝐞 𝐦𝐞 𝐭𝐨 𝐜𝐡𝐮𝐫𝐜𝐡 | wolfstar, jegulus one shots
Fanfic𝐓𝐀𝐊𝐄 𝐌𝐄 𝐓𝐎 𝐂𝐇𝐔𝐑𝐂𝐇━━━━━━ wolfstar ve regulus şiplerini konu alan hikayeler. bölümlerin uzunluğu perde- lere göre değişecektir. 🏳️🌈 𝐭𝐡𝐞 𝐨𝐧𝐥𝐲 𝐡𝐞𝐚𝐯𝐞𝐧 𝐢'𝐥𝐥 𝐛𝐞 𝐬𝐞𝐧𝐭 𝐭𝐨 𝐢𝐬 𝐰𝐡𝐞𝐧 𝐢'𝐦 𝐚𝐥𝐨𝐧𝐞 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐲𝐨�...