Sophie szemszöge:
Miután elfogadtam a tényt, hogy a kunyhóm meglógott és saját útjára indult elindultam a Nagy Fához(Elfelejtettem a nevét. Kérlek írjátok meg a nevét commentbe és én azonnal kijavítom.thx-író), hogy ott találkozzak a többiekkel. Mikor odaértem nem láttam a többieket, de éreztem az erő-jelenlétüket a fában. A fába viszont nem tudtam, hogy hogy tudnék bejutni, ezért oda sétáltam Elian koporsójához. Ugyan olyan békés arccal feküdt ott, mint mielőtt elvittek volna az erdőből. Amint ránéztem az egyik legfájdalmasabb emlékem, és egyben egyik legvalóságosabb rémálmom jutott eszembe.
~Emlékezés~
"Eliannel voltam fent a Nagy Fán és együtt vigyáztunk a lelkek kútjára (ennek is elfelejtettem a nevét xd,-író), amikor megjelent előttünk egy vörös ruhás férfi. Az idő elteltével Eliannel egymásba szerettek. A férfi neve egyébként Ban volt. Ott marad velünk a Nagy fán, de aztán eljött életem második legrosszabb napja, amikor a második családom is elvesztettem. Az a nap is úgy indult, mint a többi. Én , Elian és Ban vigyáztunk a kútra, mint mindig, de akkor egy Hatalmas vörös démon jelent meg a semmiből és a következő pillanatban mindent tűz borított. A fa lángokban állt, ahogy az otthonom a Tündér Király erdeje is. Mind a hárman harcoltunk, de engem a fához vágott a démon és nagyon le voltam sérülve. Ekkoriban még nem nagyon értettem az erőm használatához. Mielőtt a sok füsttől megfulladtam volna vagy a sebeim elvéreztek volna, szó szerint haldoklottam, még láttam, ahogy Ban legyőzi a démont és a forrás vizét meg akarja itatni Eliannel, aki ugyanúgy haldoklott, de ehelyett Elian az utolsó pillanatában Bannal itatta meg a varázs vizet, a lelke meg átszállt belém így megmentve a testem, amit már hagyott el a lelkem, majd minden elsötétült."
~Emlékezés vége.~
Ahogy az emlékek végig játszódtak a fejemben, egy könnycsepp folyt le az arcomon. Már néhány száz év eltelt azóta, de nekem még mindig olyan, mintha csak tegnap lett volna, és azóta is hiányzik Elian. Attól a naptól fogva keményen edzettem a képességeim Ban segítségével, így már simán letudnék győzni száz olyan démont, de már késő. Elian lelkével az érzései egy része is átköltözött a testembe, Ban iránti szerelme is.A fiúk kiáltásai és szólítgatásai zökkentettek ki a gondolatmenetemből.
Nem sokkal később indultunk is tovább. Már messze jártunk az erdőtől, amikor egy olyan erő-jelentétet éreztem, amitől egész életemben rettegtem és az embervilágba kerülésem óta azt hittem megmenekültem előle de nem, tévedtem. Ledermedtem, amit a többiek is észrevettek és már kérdezték volna, hogy mi történt, amikor is megjelent Ő, örök üldözőm és legnagyobb rémálmaim szörnye Galand. Vele volt egy Malescula nevű démon is, akit csak egyszer láttam, ő is a tíz parancsolat tagja volt, ahogyan Galand is.
- Nocsak, nocsak, kit látnak szemeim, csak nem a fattyú kölyköt, akit eddig kerestem. Jól elrejtőztél vakarcs, már azt hittem meghaltál.-mondta reszelős hangján és utána kuncogott egy kicsit.
Ez után Malescula elkezdett mormolni valamilyen varázsigét, amitől az elégedetlen lelkek elkezdtek visszaszállni eredeti testükbe. Itt volt a gond, hisz Elian emlékszem nem volt teljesen elégetett halála előtt, ezt onnan tudom, hogy éreztem amikor belém szállt, viszont az enyém igen. Éreztem, ahogy egyre hagyja el a testem a lelkem, vagyis Elian lelke és egyre jobban elálmosodom, majd minden elsötétült...
Haiiii Kedves olvasók. 🥰🥰🥰
Itt egy újabb rész újabb fordulatokkal. Végre kiderült, hogy ki is üldözte Sophiet kiskorában, akitől annyira félt. De másra is fény derült. Egy nagy titokra, aminek a Nagy Fánál történt tragédiához van köze. Remélem tetszett ez a rész is és kérlek írjátok le a véleményeteket a résszel kapcsolatban. Ez a rész direkt rövid lett, ezért is írtam ki, hogy pt.1. Próbálom majd minél hamarabb hozni a kövi részt. Ha vannak itt Inuyasha fanok, azoktól szeretném kérdezni, hogy látták e már a hanyou no yashahimet, mert az az inuyasha folytatása. Én láttam, és nagyon jól megcsinálták, szerintem tökéletes folytatása az eredeti sorozatnak. Még csak az első évada van kint. Aki még nem látta/halott róla kukkantson bele, az is aki nem látta volna az eredeti animét, mivel ez egy új sztori, annak is jó és érthető aki nem látta az Inuyashát. a dal amit csatoltam, az az első endingje az animének és látható rajta a három főszereplő. Találkozunk a kövi részben.
Byeeeee💕💕😊
YOU ARE READING
The Eight Sin(Ban ff)
FantasySophie vagyok, egy macska démon és egy ember lánya. A szüleim születésem után meghaltak és egy Elien nevū tündér vigyázott rám és nevelt 6 éves(emberi években 3000 év) korom óta. Eliennek a bátyja a tündérek királya Harleyquin ismertebb nevén Királ...