- Ascultă ! Am putut lejer după ceva timp să trec peste faptul că m-ai înșelat cu cel mai bun prieten al meu , am putut oarecum să trec și peste trădarea lui la care nici nu m-aș fi gândit în veci că se va întâmpla , dar n-o să trec niciodată peste faptul că nu te-ar proteja și că ai putea păți ceva. Aș zice că nu ar face așa ceva , dar așa am crezut că nu se va întâmpla nimic între voi doi. Deci mă aștept și la ce e mai rău.
Las capul în jos deranjată că mi-a adus în discuție faptul că l-am înșelat. Sunt vinovată și știu asta , dar mă doare groaznic că s-a întâmplat.
Aș vrea să-i spun că dacă aș putea aș da timpul înapoi aș repara ce am greșit , însă în zadar cuvintele sunt de prisos și așa ceva e imposibil. Pe deasupra mă simt copleșită de emoții că încă îi pasă de mine. Agitația lui era destul de vizibilă , se tot plimba stânga-dreapta eu urmărindu-l continuu , deși pentru câteva secunde singurul care mi-a venit în minte că i-ar face rău lui Archie ar fi Jughead .. mi-aș fi dorit să nu îmi bântuie prin minte așa ceva ... însă nu am de gând să-i spun perspectiva mea. Deși au fost cei mai buni prieteni totul s-a dus pe apa sâmbetei , faptul că și Jughead m-a jucat pe degete și pe mine și pe Archie de ce nu i-ar pune viața în pericol doar pentru simplul fapt că a văzut reapropierea asta dintre noi.- Archie , hai să ne calmăm pentru început , poliția investighează , să nu tragem concluzii înainte să avem măcar o dovadă.
Poți avea foarte mulți dușmani. La fiecare colț din păcate.Îmi ignoră privirea atenția lui fiind îndreptată spre geam după care se întoarce brusc spre mine.
- Ști ceva ? O clipă nu mai vreau ca Filip să stea în preajma ăluia. Dacă vrei să mergi cu mine foarte bine , dacă nu o să merg singur. O să-l las la mama când tu interferezi cu programul meu. De știu că o să conduc ore pâna la mama , nu contează.
Se ridică și grăbește pasul spre dressing luându-și geaca într-o fracțiune de secundă pe el.
- Normal că vin nici nu încape îndoiala , doar promite-mi că n-o să faci nimic ieșit din comun. Pe lângă asta băieții sunt la domnul Jones în siguranță. Cu programul o să ne descurcăm , nu-ți fă probleme.
- Îmi iau doar copilul. Copilul meu. Nu-mi pasă , atâta timp cât e în preajma unui Jones nici nu vreau să mai aud.
Își ia cheile și urcăm în mașină , șoseaua era destul de liberă la ora respectivă noi ajungând la destinație destul de rapid.
- Tati! Ce dor mi-a fost de tine!
- Și mie de tine băiatul meu frumos.
Archie îl ridică în brațe , micuțul cuprinzându-i gâtul în mâinile lui finuțe. Archie se lasă pe vine și bate pumnul cu Flavius.
- Ce faci amice ?
- Bună Archie! Pe la bunicul ne distrăm de minune.
- Ce bine o duci amice.
- Mami!
Strigă simultan și mă las pe vine băieții strângându-mă în brațe. I-am sărutat pe cap părintește , ce dor mi-era să le simt mirosul și îmbrățișările dulci. Mă simțeam cea mai norocoasă pentru simplul fapt că aveam cei mai minunați băieți. Din povestea asta nu regret că îi am pe ei.
- Au fost cuminți?
- Cei mai cuminți nepoți. Dar Flavius nu a vrut să mănânce tot din farfurie. Seamănă cu Jughead leit.
CITEȘTI
Dragoste Pierdută
Fiksi PenggemarCe se întâmplă atunci când doi buni prieteni trec prin clipe grele și ajung să iubească aceeasi femeie, până unde se va ajunge? " Zdruncinată de situație mă ridic și îmi trag pe mine blugii care zăceau pe parchetul lucios din dormitor. Îmi doresc...