Azerden
evet öğrenmiştim asıl karacayı o da anamı aradığım da karacanın orda olduğunu söyledi. ama şeref karacayı aldığını söylemişti yılmaz bi an acaba tuzağa mı çekiyo dedim ama haluk bey beni aradığında bütün her şeyi anlatmıştı.~Azer ve haluk telefon konuşması ~
Azer: alo haluk bey
Haluk: alo azer kızıma ulaşamıyoruz biz
baya heycanlı ve telaşlı konuştuğunda azer hiç bişey anlamamıştı.
Azer: haluk bey bi saniye tek tek anlatın hiç bişey anlamadım
Haluk: kızım.. kızım ortada yok
Azer: tamam sakin olun belki şarjı bitmiştir gelir.
Haluk: biz de öyle zannettik önce sonra tanımadığım bi numara beni aradı açtım bende telefondaki adam kızın elimizde ya sen ya azer borcunu ödiyecek yoksa kızı unutun gibi bişey saçmaladı.
Azer o an anladı şerefin yaptığını ve yalan söylemediğini ancak bu adam araştırmadan iş yapmazdı nasıl olmuştu da karaca diye o kızı kaçırmıştı.
Haluk: azer bu nasıl söyliyceğimi bilmiyorum ama bu kaçırılan senin karın Karaca biliyorum kafan karıştı ama yardım et kurtaralım anlatıcam herşeyi lütfen
Azer sinirden ellerini yumruk yapıp sıktı. resmen kandırılmıştı bunun hesabını o kıza da haluğada soracaktı ama şuan daha önemli olan asıl karısı şeref denen şerefsizin elindeydi kurtarması lazımdı. tek önceliği oydu şuan.
Azer: tamam tamam bulucam sakin olun siz bana fotoğrafını atın gerisini bana bırakın kapatmam lazım
Telefonu kapattıktan sonra telefonuma gelen bildirimle mesajın haluktan geldiğini gördüm gelen fotoğrafa baktığımda çıldırmıştım benim karım bu kadar açık mı giyiniyodu. kızın yüzünü inceleğimde yüz hatları gayet güzeldi küçük burnu kahve gözleri dolgun dudakları adeta bi sanat eseri gibiydi. iç sesim: kafana sıçim azer ayak üstü süzdün kızı resmen. daha sonra şerefi aramıştım işte
-----------------------------------------------------------Azer bu konuşmadan sonra adamları toplayıp deponun olduğu yere gelmişti. yılmaz azer şerefle konuşurken telefon sinyalinden bulmuştu yerlerini. azer adamları tek tek indirdikten sonra depoya yavaşça girdi karşında sandalye ye bağlı ve baygın gibi duran kızı gördü. bi süre kızı izledi gerçekten şerefin dediği gibi güzeldi karısı düşüncelere dalmışken şeref adamlarıyla karacanın arkasında belirdi.
Şeref: oo azercim hoş geldin
Azer: ulan şerefsiz ben sana kadınları katma bu işe demedim mi ne derdin varsa benimle var onunla değil
Şeref: bende sana ben işimi garantiye almak için herşeyi yaparım demiştim ama bu güzelliği görünce vazgeçtim sen bu güzelliği bana ver bütün hesabını kapatim ne dersin
Onun bu dediği azeri çileden çıkarmıştı. daha fazla dayanamadı ve bütün şarjörü adamın üzerine boşalttı.
Azer: lannn!!!
o sırada silah sesine uykusundan sıçrayan karaca ne olduğunu anlamadan yerde kanlar içinde yatan adamlara bi de karşısında ki sinirden gözü dönmüş adama bakıyodu. azer silahı yere fırlattı arkasında duran yılmaz ve adamlarına baktı.
Azer: alın bunları lan
Daha sonra yanında ki kıza çevirdi bakışlarını kızın ona korku dolu gözlerle baktığını gördü. hemen yanına ilerleyip kızı çözdü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞURİMŞİNE
AléatoireKaraca haberi olmadan babasının onu Bi uyuşturucu baronuyla evlendirdiğini bilse ne olur? Peki Azer karısı bildiği kadının aslında karısı olmadığını öğrense ne olur? Azer ve Karaca için yazılmıştır. diziyle hiç bir alakası yoktur.