נ.מ.אנבת'.
. . . רגע לפני שהתפוגגו אחזתי בדראקו.
הופעתי בסערה של אש הרגשתי את החום עוטף אותי אבל לא נשרפתי וכמו שזה הופיע מהר כך זה נעלם.
הופענו במשרד המנהל בהוגוורטס.
"מה את רוצה עכשיו?" שאל הארי ביאוש.
"אמרת שפרסי הופיע בהוגוורטס לפני שלושה ימים ורציתי לראות אותו. אז איפה הוא?".
"פרסי נמצא במרפאה ועובר את תהליך האלמוות שלו ואסור לך להפריע לו."
"אפשר לפחות להשאיר הודעה?".
"כן, אבל עשי זאת מהר."
הוצאתי דף ועט מהכיס והתחלתי לרשום בו.
למוח-אצה פעל לפי נוהל אלפא.
על החתום: אנבת'.קיפלתי את הדף נתתי אותו להארי ואמרתי לו בתקיפות: "ורק שתדע שאם מישהו מלבד פרסי קורא את התוכן או שפרסי לא יקרא אותו בחודש הקרוב אז אני אדע על זה ואני אתעצבן ואני לא חושבת שאתה רוצה להתעסק איתי כשאני עצבנית."
"את צודקת אני לא רוצה להתעסק איתך כשאת כועסת, אני אעביר את ההודעה ברגע שפרסי יהיה עצמו שוב."
"מצויין."
הגיע הזמן לעשות את הבלתי אפשרי ולהמם אותם בשביל יציאה דרמטית חשבתי לעצמי כיוון כוננות כוונה והתעתקתי לאילברמורני.
_________________________________________נ.מ.דראקו.
"מה לעזאזל קרה עכשיו? היא התעתקה משטח הוגוורטס, זה לא אמור להיות אפשרי בלי שהמנהל מקצה אישור. יש לך מושג איך היא עשתה את זה הארי?"
"כן, ... או לפחות אני חושב שאני יודע, אבל אסור שזה יתפרסם."
"אז אתה מתכוון לשתף אותי במה שאתה חושב?" הבטתי בהארי שהיה עם הפרצוף החושב שלו.
"אה? סליחה, לא שמתי לב למה שאמרת. אתה מוכן בבקשה לחזור על זה?" (הארי גיחך קלות בראשו)
"שאלתי אותך האם אתה מתכוון לשתף אותי במה שאתה חושב, אז מה התשובה שלך?"
"אני מעדיף לשמור את המידע הזה לעצמי ולא לחשוף אותו בינתיים, ואשמח מאוד אם לא תביט בי עם הפרצוף העצבני הזה." (עוד גיחוך מנטלי)
"אני פשוט שונא את זה שאתה שומר ממני כל כך הרבה מידע, האם לא הוכחתי את עצמי מספיק?"
"אני מצטער שאתה מרגיש ככה, אבל אני נותן לך את כל המידע שאתה צריך. ואם המידע יהיה נחוץ אני אחשוף אותו. פשוט ברגע שיש סוד כלשהו מומלץ שכמה שפחות אנשים ידעו."
"בסדר, אבל מעכשיו אתה תשתף אותי בכל מה שרלוונטי למעורבות שלי בתוכניות שלך, אני לא רוצה להיות מופתע מדברים מתוכננים."
YOU ARE READING
פרסי ג'קסון והשיטה הרציונלית
Fanfictionאני אכתוב את הסיפור של פרסי ג'קסון בהוגוורטס בצורה הגיונית ורציונלית. אבל אל תעזו להתחיל לקרוא את הסיפור אם לא התחלתם וסיימתם לקרוא את הארי פוטר והשיטה הרציונלית אחרת לא תבינו את הבדיחות ותקבלו ספויילרים. לאנשים חכמים בלבד. ואם חייזרים צופים בזה אני...