פרק 2 - אני מתקבל להוגוורטס.

457 25 34
                                    

נקודת מבט אלאסטור מודי.

הארי הופיע בדלת פתחתי לו אותה והוא הסביר את המצב אמרתי לו שיביא את אמיליה וקראוץ' ושנלך לברר מי הוא.

הוא התפנקס* וחזר אחרי שתי שניות והביא איתו אותם וכולנו התפנקסנו* להוגוורטס לקח לנו זמן מה למצוא אותם אבל המפה** עזרה, כשסוף סוף מצאנו אותם התפרצנו לשם והארי הטיל לחש שינה מיד כשנכנסנו.

הוא משתפר בזה אבל עדיין צריך ללמוד.

הרמיוני שאלה למה לקח לנו כל כך הרבה זמן להגיע לכאן והארי ענה שזה לא משנה והרמיוני התחילה לריב עם הארי על זה שהוא הקוסם המיסתורי שלה לא אומר שהוא צריך לענות במיסתוריות על כל דבר והוא ענה שזה בדיוק מה שזה אומר, כל הריבים האלה בין שניהם ממש התחילו להימאס לו, בהתחלה זה היה מצחיק אבל יותר מדי ממשהו מתוק עלול להיות קטלני טכנית כל דבר הוא קטלני עם הבן אדם הנכון.

(ראו ערך חידוד עצמות ההפלפאפים)

הארי והרמיוני סיימו את הויכוח בניצחון מוחץ
(איך לא) להארי.

הערנו את פרסי והרמיוני אמרה לו "אתה מזיל ריר כשאתה ישן" והוא ענה "כן זה בעיה גנטית גם לאמא שלי יש את זה".

והרמיוני אמרה "בבקשה תמשיך לספר את הסיפור".

"מה אתם רוצים לדעת?" הוא שאל.

והשבתי "הכל מההתחלה ועד הסוף כי לא היינו פה כשהתחלת".

והוא התחיל לספר לנו הכל מההתחלה ועד עכשיו וזה נשמע סוריאליסטי במיוחד כמו הסיפורים ששמעתי על הארי לפני כשנתיים רק מוסבר מנקודת המבט של מטורף כלומר שחצי אדם חצי תיש יכול לדבר עם פודל . . .

(מה שאומר שגם פודלים הם תבוניים ולא רק סוסים ודגים, אם לא עקבתם הנה רשימה של החיות התבוניות: כלבים, דגים, סוסים, נחשים(החלק הזה הוא הלצה, נחשים הם לא תבוניים), כל יצורי הקסם ההומינואידים, עופות חול, מערבלי מוחות.)

. . . או שהאלים מתערבים בגורל של חצויים הרבה יותר מכפי שהם אמורים, אלים משוגעים.

נשמעו רעמים קרוב למדי מכפי שאמור להישמע במרתף חוץ מזה שהשמיים היו בהירים לפני שהגענו מה שהיה רק לפני כמה דקות ופרסי אמר
לאחר ששאלתי אותו שזה בגלל שהוא אמר שמות עם עוצמה מה שלא נשמע הגיוני במיוחד כי למה שמילים ישפיעו על המציאות בצורה כזו?

(אהם אהם לחשים, אגב אל תדאגו יצרתי תשובה שמתיישבת עם הדעת, היא תופיע בהמשך הספר.)

הארי יצא מהחדר ושמעתי פיצוח של להבות מה שאומר שהוא התפנקס למיקום לא ידוע.

נקודת מבט הארי שתי שניות מאוחר יותר.

(שתי שניות כביטוי ולא כמציאות, מסע עוף חול הוא מיידי בגלל האש הכללית שמקיפה את העולם כולו (אור וחום).)

פרסי ג'קסון והשיטה הרציונלית Where stories live. Discover now