-
Ο Jungkook σκούπισε και έδιωξε με μία αστραπιαία κίνηση του χεριού του τα δάκρυα από τα μάτια του και άρχισε να κατευθύνετε προς την πόρτα του καμαρινιού του. Παράλληλα προσπαθούσε όσο μπορoύσε να μην σκέφτεται τον τελευταίο του συλλογισμό και βάλθηκε να τον αντικαταστήσει με την ευχή του να βρει αυτό το αγόρι το οποίο τον είχε μαγέψει μόλις πριν λίγα λεπτά.. και σύντομα μάλιστα.
Δεν πρόλαβε καλά καλά να ανοίξει την πόρτα όταν τυφλώθηκε από μία εκτυφλωτική και έντονη λάμψη, η οποία τον ανάγκασε να πισωπατήσει απότομα. Λίγο του έλειψε να πέσει καταγής.
Άκουσε γρήγορα και έντονα τρεχαλητά με την συνοδεία ξαφνιασμένων απότομων επιφωνημάτων.
Αμέσως ένιωσε να συνέρχεται και άνοιξε τα μάτια του διάπλατα έκπληκτος, καθώς δεν είχε ιδέα τι είχε συμβεί. Δεν έπρεπε να χάσει χρόνο, ό,τι και να είχε γίνει έπρεπε να να τον βρει, δεν θα τον σταματούσε τίποτα.
Έψαξε από τους διαδρόμους και τα παρασκήνια, μέχρι και στον χώρο υποδοχής του κλειστού σταδίου. Τίποτα. Δεν κατάφερε να βρει κανένα στοιχείο, και όχι μόνο αυτό..
κανένας δεν βρισκόταν πλέον στο κτίριο.
Άρχισε επιτέλους να ανησυχεί και να αναρωτιέται τι συμβαίνει.
Έτρεξε προς την εξώπορτα, την έσπρωξε με δυσκολία και βγήκε έξω. Για μια στιγμή οι βαθιές και γρήγορες ανάσες του ήταν το μόνο που άκουγε..
Είχε πλέον βραδιάσει. Όλα θα ήταν εντελώς σκοτεινά αν δεν υπήρχαν οι κολόνες του δρόμου να φωτίζουν με το κιτρινωπό τους φως τα τρομαγμένα πρόσωπα πολλών ανθρώπων οι οποίοι έμοιαζαν να ανησυχούν.
Ο χώρος είχε γεμίσει με έντονους ψιθύρους αλλά και ταυτόχρονα κοφτά βογκητά ήπιων τόνων. Ο Jungkook έσπρωξε το μαζεμένο πλήθος από μπροστά του και εισήλθε στον κεντρικό χώρο του προαυλίου όπου εκεί βρισκόταν κάτι απίθανο..
Γούρλωσε τα μάτια του μόλις αντίκρισε μία παραμορφωμένη ανθρώπινη σιλουέτα να ξαπλώνει στο έδαφος..
Τόλμησε να την πλησιάσει περισσότερο μέχρι που έφτασε ακριβώς δίπλα της και λύγησε τα γόνατά του με σκοπό να έχει μία κοντινή όψη σε αυτήν.. είχε το αίσθημα πως έπρεπε να δει και να ξέρει κάτι που.. ούτε ο ίδιος γνώριζε.
YOU ARE READING
behind the Secret °ₜₐₑₖₒₒₖ
VampireΠρόκειτε για ένα Ελληνικό Fanfic - Περιέχει τα παρακάτω ships: Namjin, Yoonmin και Taekook (που κυριαρχεί) Αποτελεί επίσης ένα κείμενο φαντασίας στον σύγχρονο κόσμο. Περίληψη: ⚜Kim Taehyung and Jeon Jungkook... two boys that didn't know each...