[Chapter 1.2]

64 11 10
                                    

Ήταν μία συννεφιασμένη πρωινή ημέρα την στιγμή που ο Taehyung είχε ανοίξει τα μάτια του. Ένιωθε κουρασμένος και κατάκοπος. Τελευταία αυτή η αίσθηση κυριαρχούσε στο σώμα του.

Όπως και άκουγε μία περίεργη, αλλά όμορφη και απαλή φωνή, που ένιωθε πως ερχόταν από κάπου μακριά.. αλλά και από μέσα του ταυτόχρονα..

Αγνοώντας για άλλη μια μια φορά τις 'παραισθήσεις' αυτές, σηκώθηκε από το κρεβάτι και άρχισε να τηρεί την καθημερινή του πρωινή ρουτίνα. Στην συνέχεια φόρεσε μία φαρδιά φούτερ καλύπτοντας με την κουκούλα το επάνω μέρος του κεφαλιού του και μία φόρμα παντελόνι.

Ήθελε να ξεσκάσει λίγο, να βγει έξω και να αναπνεύσει τον καθαρό αέρα. Δεν ξέχασε να πάρει το κινητό και τα ακουστικά του πριν βάλει τα παπούτσια του, ανοίξει την εξώπορτα του σπιτιού του και κατεβεί με σταθερά βαριά βήματα τις σκάλες της πολυκατοικίας στην οποία κατοικούσε.

Συνήθιζε πάντα να ακούει την αγαπημένη του μουσική κάθε φορά που έβγαινε έξω χωρίς κάποιο άλλο άτομο.

Ο μόνος φίλος που είχε ήταν ο Jimin όλο κι όλο. Όμως δεν παραπονιόταν καθόλου. Ο Jimin πάντα ήταν στο πλευρό του όποτε τον χρειαζόταν. Αυτός ήταν που τον έκανε πάντα να νιώθει καλύτερα. Αυτός ήταν που του χάρισε τις πιο όμορφες στιγμές της ζωής του.. γιατί λοιπόν να χρειάζεται και άλλους φίλους;

Σήμερα ήταν άλλη μία ημέρα που ο Jimin θα είχε πρόβες μέχρι και το βράδυ, καθώς εξασκείτε για μία παράσταση μπαλέτου η οποία θα παρουσιαζόταν σε περίπου έναν μήνα. Και δεν ήταν καθόλου εύκολο, αλλά ακόμα και αν ήταν, θα έπρεπε να παρουσιαστεί στην σκηνή με απόλυτη σιγουριά και να ερμηνεύσει τον ρόλο του χορεύοντας χωρίς κανένα λάθος..

και αυτό ο Taehyung το καταλάβαινε απόλυτα.

Με τον αδελφό του ωστόσο δεν είχε καμία επαφή εδώ και σχεδόν έναν χρόνο. Μέχρι και πριν λίγο καιρό επιχειρούσε να τον παίρνει τηλέφωνο με την ελπίδα να του απαντήσει, αλλά δεν φαινόταν κανένα στοιχείο ζωής από το μέρος του. Παρόλα αυτά δεν αγχωνόταν και πολύ για την όποια κατάσταση του Yoongi, είναι πολύ προσεκτικός στα πάντα και από την φύση του είναι περίεργος.. έχεις την αίσθηση πως αυτό το άτομο κάτι σου κρύβει, κάτι δεν θέλει να σου φανερώσει..

Απλώς μια μέρα εξαφανίστηκε από το σπίτι ξαφνικά κι αυτό ήταν.. δεν τον ξαναείδε από τότε.

behind the Secret °ₜₐₑₖₒₒₖDonde viven las historias. Descúbrelo ahora