Prolog

18 2 0
                                    

Nigdy nie wiadomo, czy na świecie nie żyją inne istoty ludzko podobne oprócz nas. Gdzieś w dalekiej odchłani kosmosu, dalszej, niż sprawiedliwość w Polsce żył Izuku Midoryia wraz ze swoją rodzicielką Inko. Oczywiście nie tylko oni tam żyli. Była to mała planeta 11037 (w skrócie Leon *dopisek autorki = kto wie ten wie i trudno*).

Wracając, to opowieść o tym jak Izuku, Bakugo oraz Uraraka trafili na ziemię. Ludzie żyjący na planecie Leon, oraz ludzie żyjący na ziemi posiadają moce zwane Quirk'ami. Quirk objawia się w wieku 5 lat, ale raz na ruski rok zdarza się, że nawet w wieku 5 lat ten Qurki się nie pojawia. Jedną z tych osób był Izuku.

W wieku około 15 lat został przekazany mu Quirk „One for All”. Ten Quirk przekazał mu All Might, bohater którego Izuku podziwiał, prawie że od zawsze. Zanim ten Quirk został mu przekazany musiał wykonać intensywny trening. Pod koniec tego treningu gdy Izuku miał wybierać się na egzamin wstępny do prestiżowego liceum U.A. gdzie szkolone były Quirki zarówno na planecie Leon, jak i na ziemi (o istnieniu 2 światów wiedzieli tylko nauczyciele U.A.) All Might powiedział do Izuku „Zjedz to”, po czym dał mu swój włos.

No, ale wracając Izuku po przeczytaniu jednej książki z działu ksiąg zakazanych dowiedział się o istnieniu 2 światów, więc postanowił wybrać się na ziemię. Z początku Bakugo i Uraraka byli temu przeciwni. Co będzie dalej dowiecie się niedługo.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

PastelkowaGacha zrobiła okładke do tej oto książki, a także jest jej współtwórczynią.

Tak szczerze to nie wiem kiedy pojawi się rozdział, ale było by mi miło za za zostawienie gwiazdki ⭐

~Gwiazdy szczęścia~Tododeku~Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz