🔹 Ramzanda hiç orucunu gizlice bozduğun oldu mu ?
🔹Ramazanda iftarda en çok ne yapmayı seversin ?
🔹Evde tek kaldığında ne hissedesin ?
🔹Hiç arkadaşların ile WhatsApp ' tan yazarken hiç sulandığın oldu mu ?
🔹Aşık olduğun birine aşkını itiraf ettiğinde seni geri çevirip hakaret etti mi ?🔹Gece yattığımda odanda biri de varsa ışıktan rahatsız oluyor musun ?
🔹Bazen arkadaşların zeki olduğunu söylediğinde bütün gün zeki gibi davrandın mı ?
🔹Bütün gün boyunca ders çalışıp tam telefonu eline alıcağın zaman annenin yatma zamanı dediğin de sinirlendiğin oldun mu ?
🔹Gece evde gezip birini korkuttu mu ?
( Gece evde gezsem ben korkarım )🔹Yabancı bir ülkeden bir oyuncuya aşık olup onunla evlenmek istedin mi ?
🔹Kore yemeklerini tatmak ister misin ?
🔹Bir gece bir ünlünün evinde kalsan kendini nasıl hissedersin ?
🔹Sevgili edinmek ister miydin ?
🔹Küçükken büyüğünce bu mesleğe sahip olucağım deyipte o mesleğe sahip oldun mu ?
🔹Ses notların iyiye giderken tüm hocaların gözüne girip de sınıf birinciliğini verecekleri zaman ne oldu ?
🔹Beyin yakan bir soru sorulduğu zaman içinden söylediğinde doğru ama dışından söyleyince yanlış oldu mu ?
🔹İlk görüşte aşka inanır mısın ?
🔹Deprem olduğu zaman kendini camdan atmak istediğin oldu mu ?
🔹Doğal afetleri sever misin ?
🔹 Derste iken elini kaldırdığında bir türlü hoca sevmediğinde soruları çözmeden beklediğinde en son hoca seni kaldırdı mı ?
🔹Şarkı dinlerken kulaklık takip uyuduğunda gece kalktın mı ?
🔹Ergenken yüzüne dış macunu ve limon sürüyor muydunuz ?
🔹Kabız olduğunuzda en az ne tüketirsiniz ?🔹Gece yağmur yağdığında dışarıya çıkıp ıslanmak istediniz mi ?
🔹Yağmur kokusunu sever misin ?
🔹Kıyametin nasıl bir şey olduğunu biliyor musunuz ?
🔹Hiç bir şey okurkan biri sizi rahatsiz ettiginde ne yaparsınız ?🔹Sizce hangisi daha yakışıklı ?
A
B
Yıldıza dokunmayı , yorum yazmayı ve takip etmek ister misiniz ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANKET
SpiritualMERHABA SADECE SORULARA CEVAP VERİP (YORUM ) , OYLAYIP VE TAKİP ETMEYİ UNUTMAYIN İYİ OKUMALAR DİLERİM ......