Her sabah her annenin yaptığı gibi ismimiz ile seslenmeleri.
"İLAYDA HADİ KALK OKULA İLK GÜN GEÇ KALMA TATLIM" dedi. Tamam dedim ve kalktım. Okul kıyafetleri alamadığımız için serbest gitmek zorundaydım bugün hemen kırmızı bir tişört alıp yüksek bel siyah pantolonumu da giyip aşağıya indim. Annem erkenden kalmış bana kahvaltı hazırlamış.annem geç kaldığından benim yanaklarımdan öptü ve
"Birazdan servis gelecek onun ile gidersin tamam mı"
" Tamam anne"
Dedi ve evden çıktı ben hızlıca kahvaltı yaptım ve ayakkabılarımı giydim. Servisi kapının önünde beklerken yanıma o geldi Ahmet .
" Günaydın"
"Günaydın"dedim. Ve telefona bakmaya devam ettim. Sonra servis geldi ilk önce benim binmemi gösterdi eli ile " bu çocuk tam benlik" dedim içimden.servis okulun önüne geldiğinde hepimiz sıra ile yavaş yavaş indik sonra bana" sen hangi sınıfa gidiyorsun biliyormusun" dedi. Aniden sorunca biraz kafamda düşündüm ve
"10/A ' ydı galiba " dedim. Onun yüzüne bakınca yüzünde bir tebessüm vardı.
"Beni takip et o zaman " dedi. Ayyy oda galiba 10/A ya gidiyor. Çok hızlı yürüyordu ona zor yetiştim nerdeyse. Sınıfa vardığımızda öylece baka kaldım top halinde yapılmış kağıtlar havada uçuyordu . Ahmet ve ben sessizce bir yere geçip oturduk Ahmet önde ben onun arkasına geçtim çünkü Ahmet'in yanında biri oturuyordu. Aniden içeri giren bir kız sesi ile kapıya baktım kız sarı uzun saçlı bir kızdı ,kız Ahmet'e doğru gelince kıza baka kaldım.geldi ve Ahmet'in yanına oturdu . "Günaydın Ahmet " dedi o boğuk ve kötü sesiyle. Arkasına döndü bir kerede bana baktı ona biraz bir gıcık bakışı attım. Benim gıcık olduğumu anlayınca." Sanada günaydın" dedi.yine gıcık bir şekilde gülümsedim ona "günaydın"dedim. Önüne dönüp Ahmet ile konuşmaya başladı ara sırada da kahkaha atıyordu.ben burda kıskançlıktan ölmek üzereydim ama onun umrunda değildi. Aslında hiç derslerle alakam yok ama sırf Ahmet ile konuşmak için " dersimiz ne?" Diye sordum. Ahmet değil ama kız cevap verdi ben ama Ahmet'in cevap vermesini istedim." Dersimiz matematik canım"dedi.yine gıcık bir ses tonumla"teşekkürler canım" dedim. Acaba o kız Ahmet'in sevgilisi miydi bilmiyorum ama ben bu kızı yolarım. Matematik dersinde ilk okuldan beri sevmediğimi nerdeyse herkes bilir. Ama derste hep parmak kaldırdım çünkü bir şekilde Ahmet'in dikkatini çekmek zorundaydım ama çocuk robot hiç bakmadı bile öylece camdan dışarıyı izliyordu.aniden arkasını dönüp bana baktı. Hiç birşey demeden önüne döndü .ama olsun yinede baktı nerdeyse son dersin zili çalmak üzereydi servis ile giderken Ahmet'in yanına oturmayı düşünürken kızın Ahmet'e" bugün okul çıkışı sana geleyim de şu konuyu bana anlat " dedi .aniden ayağa kalktım herkes bana bakınca sinirden oturdun tekrardan yerime Ahmette" tamam gel " dedi. Nasıl kabul edebilir ya ama. Zil çaldı ve yanıma uzun boylu bir erkek çocuk geldi "merhaba tanışalım mı" dedi. Ahmette baktığımda arkasına dönmüş bize bakıyordu.bende onu kıskandırmak için çocuğa elimi uzatıp" merhaba ben İlayda senin ismin ne" dedim. Çocuk elimi tutup " ben de Tayfun" dedi. O sırada Ahmet bana bakarak"hızlı ol servisi kaçıracksın sonra tanışırsınız" dedi sert bir şekilde. Bende çocuğa nazik bir şekilde" benim gitmem lazım yarın görüşürüz" dedim .ve arkamı döndüm." Görüşürüz İlayda " dedi.servise bindiğimde o kız Ahmet'in yanına çoktan oturmuştu bile.onlara gıcık bir şekilde baktım ve en arkanin oraya geçtim ve oraya oturdum kulaklığımı taktım ve kimseyi duymak istemiyordum. Eve vardığımıza indim ve eve doğru hızlı adımlar atarak koşuyordum sinirden eve girdim kapıyı kapattım ve odama girdimMerhabalar arkadaşlar bugünkü bölümünde böyle oldu umarım beğenmişsinizdir herkese iyi günler.