Dün gece heyecandan rüyamda ahmetti gördüm.ben ona onu sevdiğimi söylüyordum oda bana ben seni arkadaş olarak görüyorum diyiyordu. "Ne demişler rüyalar tersine çıkar" acaba şimdi gidipte ona söylesem mi telefonumu elime aldım Whatsappa girdim ve oradan Ahmet'in numarasını buldum ve "günaydın"diye yazdım. Beş dakika sonra birden bir fotoğraf geldi
"Uyuyorum İlayda ne oldu sabah sabah "
Saate baktığımda saat 6'ydı.gerçekten biraz erken yazmışım. Bir anda içimdeki cesaretim bir balon gibi söndü. Çünkü rüyam ya gerçekleşirse.sanki ben Ahmet'i değilde başkasını arıyormuşum gibi davrandım.
"Pardon yanlışlıkla yazdım galiba sizide rahatsız ettim kusura bakmayın" dedim ve tavana bakıp gülmeye devam ettim.tavanı izlerken uyuya kalmışım saat 07:30'da alarmım çalmaya başladığında yatağımdan hoplamayala kalktım.saati durdurdum elimi yüzümü yıkadım sonra üzerimi giyinmeye başladım. kıyafetlerimi giydikten sonra aşağıya indim kahvaltı yapıp dışarıya çıktım ben çıktığımda Ahmet kapılarının önünde ayakta bir kağıta bakarak sanki birşeyler ezberlemeye çalışıyormuş gibi gözüküyordu. Yanına gittiğimde;
"Ne oldu bugün yazılımı var "diye sordum beni görünce kağıt tı buruşturup cebine koydu.acaba o kağıtta ne yazıyordu ben çok meraklı biri olduğum için sordum ."kağıtta ne yazıyordu da ben gelince sakladın" derken servis gelmiş işin içinden sıyrıldı."servis geldi hadi binelim"dedi ve yine benim binmem için eli ile kapıyı gösterdi bindiğimde kuzeni Ahmet'in oturması için yana kaydı ama Ahmet oraya oturmadı ben en arkaya geçtim Ahmette benim evet benim yanıma oturdu. Yüzüne baktığımda beni izliyordu "ne oldu yüzümde birşey mi var "dedim ve yüzümü ellemeye başladım.
"Hayır yüzünde birşey yok sadece çok güzelsin"dedi ve servis okulun önüne geldiğinden hemen yanımdan kalktı ve kapıdan çıktı.ama bana güzelsin dedi bunu söylediğine göre beni seviyor olmalıydı bilemiyorum ama eğer onu sevdiğimi hemen söylersem belkide beni sevmez . çok sevgili manyağı gibi sanar. Ondan MALESEF söyleyemedim. Okul çıkışını dört gözle beklerken ilk ders zili çaldı ve ilk ders (Hiç çekilmeyen ders) matematik ti yine en arkada ben benim önünde Ahmet ve kuzeni vardı. Aniden yanıma biri oturdu ve "günaydın"dedi. Yanıma oturan tayfundu Ahmet tayfunun sesi ile Arkasına döndü ve elini yumruk şeklinde sıktı galiba beni kıskanıyor.
"Bugün okul çıkışı bir işin varmı seninle bir kafede oturup kahve içelim mi"diye sordu ama ben malesef doluydum.
"Malesef bugün Ahmetler ile falan bir yere gidicez okul çıkışı ama belki yarın olabilir "dedim.
Ahmet lafa girip ;
"Belki yarında gidebiliriz biz sen yinede söz verme istersen İlayda "dedi.
Yok yok bu çocuk kesin benden hoşlanıyor.dedim kendi kendime.
Ben boş boş bir ahmete bir tayfuna baktım. Hiç birşey demedim . Zaman su gibi akıp geçti ve son ders oldu ahmet okuldan çıkarken benim elimi tuttu heycandan bayılacaktım ki elimi daha da sıkı tuttu.
"Ne yapıyorsun"
"Seni seviyorum o yüzünden seni hiç yanımdan ayırmak bile istemiyorum"dedi yok ben bayılıyorum bayılıyorum ve dediğim gibi orda bayılmışım gözümü açtığımda hastanede Ahmet elimi tutmuş bana bakıyordu uyandığımi görünce
"Uyandı mı prenses"dedi.
"Sen bana okulun önünde ne dedin "diye sordum yüzü kıpkırmızı olmuştu yüzüme bakamıyordu. Derken içeriye doktor girdi ve bana gidebilirsin dedi . Ahmet beni eve bıraktı yemeğimi yedim ve doğruca odama gidip yatağıma kendimi attım.Herkese iyi günler. Oy vermeyi unutmayın.