Hvězda

2 0 0
                                    

Dveře výtahu se neslyšně otevřely a Lily s Freddym se ocitli v předsalonku hotelového baru. S vlídným úsměvem k nim vykročila postava ve společenském obleku, vyvedeném v barvách hotelu. 

"Dobrý večer. Vítejte v hotelovém baru Hvězda," usmál se muž v obleku a v rozmáchlém gestu roztáhl závěs za sebou. Freddy vytřeštil oči, když závěs odhalil útroby baru. Prostor měl několik pater s vysunutými terasami, které do sebe vplouvaly a jedno patro tak volně přecházelo v druhé. Jakoby se s Lily nacházeli v obrovské prosklené kouli. 

Jádru koule vévodil nasvícený bar, za kterým běhali tři barmani. I když bylo už po půlnoci, atmosféra nasvědčovala tomu, že zábava je v plném proudu. Jednotlivými sekcemi se linula hudba smíchaná s útržky rozhovorů. Některé buňky barového mraveniště byly zatemněné, aby nešlo vidět dovnitř, jiné byly naopak otevřené a dovolovaly sedět pospolu i větším skupinkám návštěvníků.

"Jste tu poprvé?" usmál se vlídně muž v obleku, když viděl, jak Freddy nevěřícně hledí na scenérii před sebou.

"A-ano," vykoktal.

Lily mezitím zahlédla prázdnou buňku, která byla dostatečně blízko společné části baru, tak aby jejich hovor splynul s ostatními, ale zároveň dostatečně daleko od dalších stolů, aby nikdo jiný nerozuměl jejich konverzaci. 

Ukázala na buňku prstem a jejich průvodce mlčky přikývl. Přistoupil k zábradlí a až nyní si Freddy uvědomil, že všichni tři stojí na balkoně, ze kterého nevedly dolů žádné schody.

Místo toho, aby se vydali k volné buňce, se jejich stůl odpojil od konstrukce baru, pomalu se vznesl, proplul mezi ostatními a zakotvil u zábradlí balkonu, na kterém nově příchozí stáli. Muž v obleku otevřel zábradlí a vybídl Lily s Freddym, ať se usadí.

"Příjemný večer přeji," rozloučil se s nimi poslíček u vstupu a lehce šťouchnul do buňky. Ta se znovu vznesla a poté co proplula prostorem skleněné koule, zastavila na místě, odkud před chvíli vyplula k balkonu.

"Už jste někdy pil pozemský alkohol?" zeptala se Lily a udělala si pohodlí na své polovině stolu.

"Neměl jsem tu možnost. Pil jsem však destiláty jak z Měsíce, tak z Auxillia."

Freddy začal podvědomě hledat menu. Jeho pozornost však upoutal záblesk světla, který vycházel ze zářící koule uprostřed. Ta se vznášela nad hlavním barem ve středu Hvězdy. Dříve ji nezaregistroval. Teď si ale všiml, že vypadá jako miniatura Slunce. Dokonce zahlédl jednotlivé erupce na povrchu světelné simulace. 

Jeden z ohnivých výbojů se oddělil od zářící koule a jako chapadlo se plížil k číšníkovi, který stál na baru a pohledem už komunikoval s Lily. Ohnivá ruka uchopila číšníka za pas, ten se vznesl ze země a vzdušnou čarou mířil přímo k jejich stolu. Tvářil se přitom naprosto klidně, jakoby byl zvyklý létat nahoru dolů po celé Hvězdě a nebylo na tom nic zvláštního.

"Dobrý večer, vítejte v Hvězdě," usmál se číšník, když ho ohnivá ruka vysadila u jejich buňky. "Už víte co budete pít, nebo chcete poradit?"

"Já si dám Moscow Mule," zahlásila bez váhání Lily a pak dodala: "Můj přítel je na Zemi poprvé. Tak s ním prosím opatrně. Pro začátek možná něco slabšího?" vyptávala se Lily na drink pro Freddyho.

"Bez starosti, my už si s tím poradíme. Jen se pána zeptám, jestli raději sladké nebo kyselé? Popřípadě něco do hořka?" Číšník se trpělivě usmíval a čekal na Freddyho rozhodnutí.

"Ochutnám hořký drink, děkuji." Freddy se usmál, spokojený se svým výběrem a když číšník odplul v ohnivém sevření zpátky k baru, naklonil se naléhavě k Lily.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Apr 09, 2021 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Nyní a navždyKde žijí příběhy. Začni objevovat