Vallomások
A bulin írtam egy SMS-t Kingának, amiben leírtam hogy szeretem, majd ezután hívogatni kezdett de nem válaszoltam rá. Féltem hogy ha felveszem elküldöm a francba.
Hajnalba haza vágódtam. Rettenetesen szédültem. Apa nem volt itthon éjszakásba volt. Beléptem a szobámba és egy levelet találtam rajta. Hanyagul félre dobtam és ledőltem aludni. Reggel -hát délután kettő..hehe- mikor felkeltem felvettem a levelet és olvasni kezdtem.
"Kedves Kevin.
Nem vagyunk jó viszonyban az elmúlt hétben feltűnt, hogy kerülsz. Az oka meg az hogy nem beszéltem neked Márkról. Az nap eljött hozzám hogy elbúcsúzzon mert ki megy Spanyolba. Távkapcsolatot szeretett volna de kimondtam a végét mert be kellett látnom hogy nagyon megszerettelek. Ha ezt olvasod addigra már elhagytam Budapestet a szüleimmel elköltöztünk hogy új életet kezdjünk. Remélem megtalálod azt a lányt aki szeretni fog, és nem bánt meg.
Puszillak: Kinga."
A nevét olvasva egy könnycsepp gördült le az arcomon. Felálltam lassan a fiókomba csúsztattam a levelet, és kiléptem a szobámból. Kivételesen teát ittam kávé helyett. Lehuppantam apám elé. Nem volt kedvem beszélgetni vele, de muszáj voltam mert szükségem volt rá.
-Apa.- szólítottam meg mire felkapta a fejét.- Hm?- nézett rám majd bele kezdtem.- Megszerettem a szomszéd lányt. De nem mondta hogy barátja van. Megsértődtem. Kaptam tőle egy levelet, amiben leírta hogy elment. Mit tegyek Apa?- gördültek le a könnycseppek az arcomon. Ekkor felállt és magához ölelt. Nem mondott semmit csak némán ölelt tovább. Mikor elengedett A konyhába ment. Lestem utána mit csinálhat. Egy dobozzal tért vissza amin a nevem volt.
- Ez micsoda?- kérdeztem miközben a dobozt bámultam.- Anyád hagyta itt arra az esetre, ha az életedbe beköszönne a szerelem. Az igazi szerelem. És én azt érzem, ez az a pillanat. Magadra hagylak, átmegyek a szomszédhoz.- mondta majd itt hagyott. Ezt a dobozt Az anyám hagyta itt, NEKEM?!
Besétálva a szobámba leültem az ágyra és meredtem néztem a dobozra. Lassan kinyitottam amiben egy kézzel írt levelet találtam. Óvatosan feltéptem a borítékot, amiben egy kék színű lap hevert, rajta a nevemmel.
" Kedves fiamnak, Kevinnek!"
Felnyitottam és olvasni kezdtem. Anyám leírta benne azt hogy elment, hogy miért ment el, És rátért a lényegre.
"Fiam! Így több év eltelte után a levelem tartod a kezedben. A fájdalom amit okoztam nem fog elmúlni, csak akkor ha rátalálsz arra a lányra, akit tiszta szívből tudsz majd szeretni. Arra kérlek utazz el hozzám, hogy megbeszéljük együtt, mert segíteni akarok. Nem akarom hogy a fájdalom a szívedben tovább növekedjen. "
Össze szedtem a cuccaim, és elindultam Győrbe. Anyám utasítása szerint, kerestem meg a címet.
Itt állok a májusi szakadó esőben a 10 éve nem látott anyám lakása előtt. A kezem lassan felemeltem a csengőre melyet hosszasan megnyomtam. És vártam. Ekkor az ajtó kinyílott. Mélyen a szemébe néztem melyek - úgy mint az enyémek- könnyben áztak.
- Szia Anya...!
KAMU SEDANG MEMBACA
Pesti Est
RomansaKevin egy gimnazista fiú. Édes apjával él Budapesten, egy albérletben. Zűrös élete van, de egy este haverjával elmennek egy bárba ahol egy zöld szemű, barna hajú lány megbabonázza. Vajon létezik első látásra szerelem?