Neznámí: Ale, ale, ale koho pak to tu máme
H:nechte nás bejt Marku
M(Marek-Marwex):ani mě nehne
T:aaa... Honzo kdo to je?
Ma:Tak on ti o nás ještě neřekl joo
H.M(Honza-Morry):Tak to je hodně špatný když si jí o nás neřekl neřekl
Jeden z nich přitlačil Honzu ke zdi. A další kluk mě táhl od nich dál.
T:kdo jste?
Zeptala jsem ale nikdo mi neodpověděl. Najednou tam přiběhl učitel a dal je od sebe. A ta banda někam odešli.
T:jseš v pořádku?
H:jo jsem v pořádku a co ty?
T:dobrý
H:tak jo jdem do třídy?
T:jo. Aaa Honzo kdo to byl?
H:parta pitomců
T:jak se jmenoval ten co tě držel u zdi?
H: Damien Dante
T:a ty ostatní?
H:ten co začal mluvit je Marek Hubáček a ten druhý je Honza Moravec
T:a ty co mě od vás odtáhly?
H:ten mohutnější je David a už nwm jak dál ty štíhlí se jmenují Dominik Cukr to je ten vyšší a ten druhý se jmenuje Patrik Klika. A všichni si říkají Kexcrew
T:aha
H:jo a taky jsou u nás ve třídě
T:a proč jsou na tebe takový?
H:sám ani nevím co jsem jim udělal. No nic jsme tu.
Vešli jsme do třídy a hned co jsme tam vstoupili jsem viděla tu partičku kluků. Nevšímala jsem si jich, ale oni po nás házeli vražedný pohledy. Ale jen Marek se koukal jinam.
N:Ty jseš ta nová? (vyrušila mě nějaká holčina)
T:ano jsem
N:a jak se jmenuješ?
T:Tempranc Mendésová. A jak ty?
J:já jsem Jane Rizzoli
T:ty seš z Ameriky?
J:jo jsem. Ty si taky z Ameriky?
T:jj
J:supeeeeer. A nechceš si sednout ke mně?
T:jo klidně.
Sedla jsem si k Jane a rozhlídla se po třídě. Viděla jsem jak Honza baví s nějakýma dvěma kluky. Potom jsem na sobě cítila něčí pohled. Koukla jsem se na tu skupinu kluků. A najednou se můj pohled střetnul s jedním tím klukem z Kexcrew. Byl to Marek. Koukal na mě takovým zvláštním pohledem. Nebyl nenávistný pohled, byl to takový příjemný pohled, který zahřeje u srdce. Počkat na co myslim. Odvrátila jsem od Marka pohled a zadívala jsem se do lavice a začala jsem přemýšlet.
J:nad čím přemýšlíš?
T:ale nad ničím
Pousmála jsem se. Najednou začal zvonit na hodinu. Do třídy vešla učitelka, hned jak si mě všimla tak mě vyvolala a chtěla ať se představím. Tak jsem se představila a potom začala hodina češtiny.
Hodiny ubíhaly docela rychle a jelikož jsem byla o trochu napřed tak to bylo všechno lehký.
Už bude poslední hodina. A prý bude Matika. Seděla jsem celý den z Jane, ale jelikož jsme měli nového matikáře tak nás všechny rozsadil. Bohužel rozsadil i mě z Jane. Jane měla štěstí, protože jí posadil vedle Honzy a mě posadil vedle Marka. Docela jsem byla nejistá, ale Marek se snažil být zdvořilí a mě to přišlo že až zas tak zlý není. Až teda na to že šikanuje se svojí partou Honzu tak mi přijde milí.
Už skončila hodina. Když jsem vyšla ze školy tak jsem tam viděla ty kluky a viděla jsem tam že tam je Honza z Jane a ještě jeden kluk. Ale jelikož jsem nic moc neviděla tak jsem se trochu přiblížila a viděla jsem že Honzovy tekla krev a že Jane se drží u toho druhého kluka.
T:hej nechte je bejt.
M:proč by jsme měli
To mě nejvíc vytočilo, a tak jsem mu dala největší facku co jsem mohla. Ten trošku zaotálel.
M:tak pojďte kluci aby se nám holčička ještě víc nenaštvala
Hned jak to dořekl tak odešli.
T:Honzo seš v pořádku?
H:jo to bude dobrý.
N:hej kámo měly by jsem s tím už měli něco dělat
H:né to bude dobrý
N:no to teda nebude
H:fakt Tome bude to dobrý
Tom: tak jak myslíš
J: no nic já už musím domů. Musím hlídat sestru, protože naši jedou k babičce.
T:dobře. Ahoj
J:Ahoj Tempy. Ahoj kluci
H+Tom: ahoj
Tom: takže ty seš ta Tepmranc?
T:ano
Tom: já jsem Tomáš
T:ráda tě poznávám
T:no nic já už taky půjdu. Tak ahoj
Kluci:Ahoj
Je to divný proč se tak Marek chová. Proč se chová jednou hezky a potom je tak zlý. Šla jsem ještě chvíli až jsem byla doma. Ale ještě jedna věc mi vrtala hlavou. Jak to že Kexcrew je mi tak známé. Potom mě napadlo že bych se mohla podívat na youtube. Tam jsem napsala Kexcrew, potom jsem věděla odkud ten název znám. A potom jsem si i všimla že to jsou ty kluci ze školy a tak jsem si jedno video rozklikla. A zjistila jsem že Damien je DeeThane, Marek je Marwex, Honza je Morry, David je Dejvík, Dominik je Cuky a že Patrik je BoTman. Skoro od každýho jsem se koukla na videa, a přišlo mi že jsou to fakt fajn kluci. Po chvíli my přišlo upozornění z instagramu. Marwex vás začal sledovat. A jelikož jsem věděla že je to Marek tak jsem si ho dala též do přátel. Bylo už 19:30 a jelikož rodiče pracují do noci tak ještě nebyly doma. Tak jsem si udělala večeři, umyla jsem se převlíkla a lehla si do postele. A začala jsem si pouštět videa ale ne od Kexcrew ale od Honzy-MenTa. A po asi Dvou hodinách jsem si dala mobil na nabíječku a šla spát.
ČTEŠ
Já a on!/ w MenT, Kexcrew
FanfictionJe to dívce která se přestěhuje z Ameriky do České republiky(Pardubice)a když se jednoho dne šla projít a vrazila do kluka. Byla to láska na první pohled.