Uběhl jeden měsíc a já se rozhodla že bych mohla říct Honzovi co k němu cítím. Ale co když on to tak nemá, říkala jsem si furt po cestě do školy. Když jsem přišla do školy tak jsem uviděla Jane. Když mě uviděla tak mi šla na proti. Pozdravili jsme se a objali, potom jsme zamířili do třídy. Když jsme přišli do třídy tak jsem nevěřila vlastním očím. Honza se bavil s Kexcrew, jako kdyby byly nejlepší kámoši už od základky. Koukla jsem se na Jane, která se na ně dívala s otevřenou pusou. Myslím si že byla ve stejném šoku jako já. Ne není se co divit když ještě před měsícem by Honzu zmlátili po škole a teď se sním baví jakoby se to nikdy nestalo. Bylo to zvláštní je vidět společně smát. Ale potom jsem si všimla že tam není Tomáš tak jsem se rozhlédla po třídě a uviděla ho jak si tam povídá s nějakým klučinou. Tak jsem se za nimi vydala s Jane v patách.
J:Ahoj Tome. Co se to tady děje?
T:čau holky. Hele ani já sám nevim co se tady děje. Přijdeme do třídy a hned se na něj nalepí a začnou se s ním bavit jako s nejlepším kámošem na světě. Je to divný.
Temp:To je no. Ale proč se s ním nebavili už dřív?
T:tak až nevim. Třeba věděj že mám dneska svátek takže se mi asi chtěj přebrat kámoše. Minulý rok přítelkyni a teďka mýho nejlepšího kámoše.
J+Temp: tak až musí být nepříjemný
T:To je.
N:Já jsem tu taky.
T:jo sorry. Holky tohle je Rady, Rady Tempranc a Jane.
Temp+J:ahojky
R:čauky
Temp:Takže se s náma Honza už nebude bavit.
Zesmutněla jsem čehož si Tomáš a ještě někdo všiml.
T:tak to nevim.
J:Hej za chvíli začíná hodina a my nemáme připraveno!
Temp: A jó. Ahoj kluci tak po hodině na chodbě?
T+R: Ok
Šli jsme si připravit a já uviděla jak se na mě Honza kouká já jsem jenom od něj odvrátila pohled. Jako první hodinu jsme měli matiku. Bylo to strašně nudná hodina. Ale furt jsem měla pocit jak kdyby mě někdo sledoval. Po hodině jsme šli na chodbu jak jsme se s klukama domluvili. Kluci už tam čekali. A jelikož jsme se přemisťovali do jiné třídy tak jsme si vzali i věci. Chvíli jsme si povídali o blbostech a potom jsme si povídali o tom že by jsme společně začali natáčet na youtube. Jo bavili jsme se fakt o různých blbostech. Taky jsme zjistili že Rady též natáčí na youtube. Když jsme přišli do třídy kde jsme měli druhou hodinu a jelikož tam jsou dlouhé lavice po čtyřech tak jsme si sedli vedle sebe. Měli jsme fyziku, ale jelikož jsme si celou hodinu povídali a nedávali pozor tak jsme neměli zápisky z hodiny, což nám bylo tak i docela jedno. A proč protože to stejně byly zápisky z učebnice. Měli jsme velkou přestávku takže jsme šli do automatů, kde měli být jen zdravé věci ale jsou tam i nezdravé věci. A potom tam máme ještě automat na pití. Takhle já si nic nekoupila ale Jane s Radym ano. Když jsem tam tak stála u toho automatu tak jsem si všimla že k nám má namířená skupina Kexcrew společně s Honzou. Měla jsem takoví divný pocit. Miluju Honzu ale teď ve mě ten pocit tak přešel. Najednou jsem ucítila spíš odpor k Honzovi ani nevim proč.
Temp: Hele nechcete zrychlit?
T:Proč?........Ahááá už vim proč
J:kurňa
Viděla jsem že Tomáš zesmutněl. Všimli si toho i Rady s Jane. A tak Jane Toma chytla za ruku a dala mu pusu na tvář. A to už jsme si jenom povšimla Honzy jak měl překvapený výraz. Rady už měl do koupeno tak jsme kluky chtěli rychle obejít ale nepovedlo se.
ČTEŠ
Já a on!/ w MenT, Kexcrew
FanficJe to dívce která se přestěhuje z Ameriky do České republiky(Pardubice)a když se jednoho dne šla projít a vrazila do kluka. Byla to láska na první pohled.