Pohled Tepmranc
Honza je moc fajn kluk zábavný, ale hlavně je moc hezký. Šli jsme někam do jeho studia. Měl to tam fakt dobře zařízený.
H: tak tady je moje království (prohlásil Honza, když jsme uvešli do studia)
T: je to tu fakt moc hezký
H: díky
T: a co tady vlastně děláš?
H: noooo ... natáčím videa na youtube
T: ahaaaa ... a jak se tam jmenuješ?
H: MenT
T: hezká přezdívka
H: díky
Podíval se na mě stím svým krásným úsměvem. Počkat co říkám vždyť se známe sotva den.
H:aaa..vpořádku
T:aa jojo vše v pořádku jen jsem se trouchu zamyslela
H:dobřee (koukal se na mě takovým podezřívavým pohledem)
T:proč se na mě tak koukáš? Děje se snad něco?
H:aaale nic se neděje (a na jeho obličeji se vytvářel šibalský úsměv)
Potom po chvíli co jsme na sebe koukali jak dementi, tak si Honza někam odskočil a mě řekl ať si sednu na šedou pohovku kterou tam měl v rohu postavenou. Po chvíli přišel a měl něco za zády.
T:Co to máš za zády?
H:pojď se postavit sem?
Ukázal mi na místo vedle něho. Tak jsem se vedle něj postavila a on se na mě furt tak šibalsky smál.
T:noooo... a co teď?
V tu chvíli když jsem to dořekla tak Honza vyndal balónek s vodou a špendlík, kterým prasknul balónek a rychle ustoupil a já byla celý mokrý tričko. Honza se začal smát až z toho dostal záchvat smíchu. Já se k němu po chvíli přidala a oba jsme měli záchvaty smíchu.
H:máš tady nějaký n,
áhradní tričko?
T:aammm... ne
H:tak počkej půjčím ti nějaký z mích triček
T:díky
Honza odešel pro tričko. Po chvíli se vrátil i s šedým tričkem. Převlékla jsem si tričko a šla jsem si sednout zpět na gauč, kde už seděl Honza. Chvíli jsme si povídali a potom jsem odešla domů najedla se, osprchovala a šla jsem spát jelikož budu muset jít do školy.
Ráno
Začal mi zvonit budík. Bylo 6:30. Oblékla jsem se. Upravila jsem se, a najedla. bylo 7:15. Jelikož jsem měla školu za rohem tak jsem se ještě poslouchala písničky z youtube. Když už bylo 7:35 tak jsem šla do školy byla jsem tam za 10min.
Když jsem vešla do školy tak ke mě někdo přiběhl a já poznala že je to Honza.
T:Ahoj
H:ahoj. Koho hledáš?
T:hledám ředitelnu
H:tak pojď já těm zavedu
Honza mě teda zavedl do ředitelny.
T:díky
H:mám na tebe počkat?
T:hmm... tak dobře¨
H:tak jo budu tu na tebe čekat
Zaklepala jsem a z ředitelny se ozvalo
ř:dále
T:dobrý den
ř:á... dobrý den vy bude te ta nová žačka že?
T:ano
ř:a jak že se jmenujete?
T:Tempranc Mendésová
ř: jo ty budeš ve třídě s paní učitelkou Melicharovou
T:dobře
ř:a máš už tady nějaké kamarády?
T:ano jedno
ř:super a jak se jmenuje?
T:Honza
ř:tak to je super
T:proč?
ř:protože budete spolu ve třídě
T:tak jo to bude super. Tak neshledanou
ř:nashledanou
Vyšla jsem z ředitelny a tam už na mě čekal Honza
H:tak co v jaký jseš třídě
T:s paní učitelkou Melicharovou
H:super to je moje třída
A tak jsme se vydali do třídy ale najednou nás někdo zastavil.
Neznámí:Ale, ale, ale koho pak to tu máme
ČTEŠ
Já a on!/ w MenT, Kexcrew
FanfictionJe to dívce která se přestěhuje z Ameriky do České republiky(Pardubice)a když se jednoho dne šla projít a vrazila do kluka. Byla to láska na první pohled.